Gå til innhold

hvor lang blødning etter SA???????

Anbefalte innlegg

Skrevet

testet positivt sist tirsdag . begynte å blø onsdag. og det gjør jeg fremdeles- mandag i dag. hvilke erfaringer har dere andre?? og når kan jeg regne med el igjen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Eg hadde en SA i uke 14. blødde då 2 uker. etter d gikk d 4uker og 3dager før menstruasjonen kom tilbake.

Har hørt eggløsningen kan være litt uregelmessig etter noe sånt, så veit ikkje kortid den kommer.

Skrevet

Jeg blødde i 1 uke + 1 dag etter min SA i februar, fikk igjen vanlig mens 4 uker + 3 dager etter det, men syklusen er nok ikke helt i rute enda, for jeg skulle normalt fått besøk av TR på torsdag ( forrige uke), men den har ikke kommet enda, så må nok bare vente og se, finns nok ikke noe fasitsvar på dette tror jeg.

Skrevet

har hatt flere sa mellom uke 5 og 6, og har blødd i rundt en uke hver gang. har vanligvis bare mens blødninger i to dager med litt rester den 3.

vet ikke om det har noe å si

Skrevet

Trist å høre at spiren ikke klorte seg fast da....... Hadde selv en SA i desember. Jeg hadde blødning i en uke- mot 3-4 dager ved vanlig menstruasjon. Etter dette fikk jeg faktisk en mer regelmessig syklus, gikk fra 6 uker til 4,5 uke... hadde el 17 dager etter første blødningsdag ved SA.

Lykke til videre!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...