babyimagen!! Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 testet positivt sist tirsdag . begynte å blø onsdag. og det gjør jeg fremdeles- mandag i dag. hvilke erfaringer har dere andre?? og når kan jeg regne med el igjen???
Happy H Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Hei Eg hadde en SA i uke 14. blødde då 2 uker. etter d gikk d 4uker og 3dager før menstruasjonen kom tilbake. Har hørt eggløsningen kan være litt uregelmessig etter noe sånt, så veit ikkje kortid den kommer.
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 Jeg blødde i 1 uke + 1 dag etter min SA i februar, fikk igjen vanlig mens 4 uker + 3 dager etter det, men syklusen er nok ikke helt i rute enda, for jeg skulle normalt fått besøk av TR på torsdag ( forrige uke), men den har ikke kommet enda, så må nok bare vente og se, finns nok ikke noe fasitsvar på dette tror jeg.
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 har hatt flere sa mellom uke 5 og 6, og har blødd i rundt en uke hver gang. har vanligvis bare mens blødninger i to dager med litt rester den 3. vet ikke om det har noe å si
PeggyPreg Skrevet 16. april 2007 #5 Skrevet 16. april 2007 Trist å høre at spiren ikke klorte seg fast da....... Hadde selv en SA i desember. Jeg hadde blødning i en uke- mot 3-4 dager ved vanlig menstruasjon. Etter dette fikk jeg faktisk en mer regelmessig syklus, gikk fra 6 uker til 4,5 uke... hadde el 17 dager etter første blødningsdag ved SA. Lykke til videre!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå