hhhh Skrevet 16. april 2007 #1 Del Skrevet 16. april 2007 Starter med å gratulere alle som allerede koser seg med de nyfødte babyene sine! Jeg er ganske misunnelig her jeg går og vralter... Har tre dager igjen til termin og er kvalm hele tiden. Håper det skjer noe snart, selv om jeg forbereder meg på å gå over tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mille80 Skrevet 16. april 2007 #2 Del Skrevet 16. april 2007 Samme her, 3 dager til termin.... ganske misunnelig på de som føder nå som har termin etter meg liksom ja, hehe:) jeg har også begynt å belage meg på å gå over tiden nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. april 2007 #3 Del Skrevet 16. april 2007 Kan jeg joine dere?? Har termin om 5 dager, og er minst like misunnelig som dere på de som har fått nurkene sine.. Hjelper ikke at to jeg kjenner, begge med termin etter meg har født allerede!! Men men, innser vel at jeg kan belage meg på å gå over tiden jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**My little Miss drama and I** Skrevet 16. april 2007 #4 Del Skrevet 16. april 2007 6 dager til termin her... unner virkellig dere å føde da:).... selv har jeg litt små angst såe, stresser ikke ennå.. er åsså kvalm+at jeg har fått ørebetennelse:(... belaget meg på å gå over jeg da;-P... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 16. april 2007 #5 Del Skrevet 16. april 2007 7dager til termin her.. Vært ganske kvalm idag jeg også. Er det vanlig å være sånn på slutten?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hhhh Skrevet 16. april 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 16. april 2007 La oss endelig håpe det! Det er fælt å være kvalm hele dagen! Ser for meg at jeg kommer til å begynne å kaste opp dersom jeg i tillegg skal få masse vondter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå