Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 vi er på utkikk etter en andrevogn, som skal ha fast plass i bilen - bli brukt som sovevogn i barnehagen (to dager i uken) være med på shopping, og ganske god å trille. trenger ikke nødvendigvis være KNALLGOD! bare så den holder til vårt bruk liksom... har spirit s3 fra før, og fornøyd med den. den har fast plass inne på vaskerommet, og kommer til å være hovedvognen, hehe, om dere skjønner. så når vi går tur hjemme blir det sikkert den som blir brukt. aldri sett en ew sky "live" før, så aner egentlig ikke str på den... redd den blir litt "lang", men jeg aner egentlig ikke... quinny speedi har jeg sett, og synes egentlig den ser helt grei ut til vårt bruk... men aner ikke hvordan den blir når den legges sammen... hadde vært kjekt om den ikke tok for stor plass i bilen, enkel å legge sammen, og ha svingbart fremhjul. synes det er vanskelig, men må bestemme meg ganske kjapt... planen er å kjøpe i løpet av uka... hva vil dere anbefale???
kulpåmagen3 Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 VIlle definitivt kjøpt easywalker sky. Den har svingehjul og er kjempegod å trille. Den blir veldig liten sammenslått, ikke lang:) Vi har en liten bil og trengte en vogn som var lett å slå sammen og som ikke tar stor plass. Vi falt for easywalker sky og er kjempefornøyde!! Kjempegrei vogn for å ha i bilen og ellers også
Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 takker for svar, men jeg lurer bare på pris. trenger bare sportsvogna, og evnt regntrekket... peiling på det du? selger de den for eksempel på den barnevognhuset på lillestrøm eller?
Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 Ville ogå kjøpt EW sky. Den er liten sammenlagt. Den passer i min WW polo så da sier det seg at den ikke blir lang sammenlagt. Den koster kr. 4999 for sportsdelen og regntrekk.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #5 Skrevet 17. april 2007 Jeg har en EW sky og er kjempe fornøyd.. full liggestilling, letter bare 9kg og mye smalere, kommer igjen butikkkasser uten og måtte gå gjennom "handikapp kassen" som du må med quinny speedi pga bredden mellom bakhjulene og den ser mye kulere ut synes nå jeg da.. sier også litt at det alltid er speedi til salgs på finn.no og ingen skyer...
Milla og rasmus Skrevet 19. april 2007 #6 Skrevet 19. april 2007 Anbefaler ew sky. Vi er superfornøyde. Har brukt vognen i 1 år nå og den er fortsatt like fin og stabil. Vasket nettopp trekket i maskinen og vognen ser nesten ny ut. Den er utrolig praktisk og god å trille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå