Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Hvordan skal jeg få bort det gule inni øret til veslesnupp ??? er jo fy fy å bruke q-tips.....
Karija Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Jeg bruker den butte enden av en hårnål veldig forsiktig. Sikkert dobbelt-fy-fy...
Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 thihi ! ja jeg vet ikke hva jeg skal gjøre..
Mammasin Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 Jeg bruker "barne Q-tips".. kan ta i ytterkant av øret og trenger ikke være redd for å komme for langt inn. Ellers lar jeg det oftest være i fred.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #5 Skrevet 19. april 2007 Hvis småtten får vann inn i ørene når han bader så kommer ofte den der guggen såpass langt ut at det er lett å pirke ut med en q-tips uten å gå langt inn i øret liksom. Du kan jo forsiktig helle bittelitt olje. Da løsner det nok. Lurt å pille det ut rett etter bad er min erfaring.
monztah Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 Finnes som nevnt barne-q-tips, og har man ikke det kan man klype langt inn på en vanlig q-tips slik at det ikke er noen fare for at babyen får den for langt inn i øret.
PappanTilMinna Skrevet 30. januar 2008 #8 Skrevet 30. januar 2008 Neste gang du er hos legen, be legen sjekke om det er noe galt med ørene (selv om vi alle vet at det er helt normalt med ørevoks...)... Snuppa vår ble kvitt all ørevoks etter forrige besøk (det satt igjen på kikkeapparatet til legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå