Gjest Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Vi er nå blitt en "gjeng" med spådamer her inne og jeg vet fra de andre at de har utrolig stor pågang, akkurat slik som meg. Postkassen min er full hver gang jeg logger meg på. Jeg setter ofte på dataen kl. 20.00 og bruker 1 time på å svare alle spørsmål via post. Så går jeg inn på søk og leter etter navnet mitt, der finner jeg som regel 20-30 opprop om å bli spådd. Jeg setter alle som vil på lista mi og etterhvert blir den mindre. Jeg legger tarot, GRATIS, på alle som vil, MEN lista er lang, noen av dere gir meg ikke mailadresser så jeg venter og venter.... noen leter jeg etter men det har jeg rett og slett sluttet med. Jeg bruker sikkert 3 timer pr dag på å spå, og 4-5 timer hver lørdag og søndag. Jeg synes det er kjempeartig å legge kort og enda artigere når jeg får tilbakemeldinger. Synes det er synd om noen føler de ikke blir hørt her inne...da må jeg bare si: rop inne på skravle...der er jeg mest, for lister jeg meg inn hit en kveld blir det fort nattarbeid på meg. Så er det ofte slik i denne verden vi lever i at brutale mennesker eier halve verden...og det mener jeg med: sender du en pm er du garantert svar....har vi glemt deg send en til....gjør meg ingen ting Ha en fortreffelig kveld, nå skal jeg til 4 venninner som venter på å bli spådd. Klem fra meg
gilmore girl Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 hei..eg hadde fått pm fra deg å prøvde å skriva tebage men d fekk eg isje gjort for d såg ud te å vær fullt hos deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå