Gå til innhold

I dag har det vært action!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagen startet med 3d ul - en fantastisk opplevelse, og vi fikk bekreftet at det var ei lita jente, dvs, det var ei stor jente...men, men, ut må hun uansett:-)

Å så har vi kjøpt oss hus i dag også....så nå blir det flytting helt oppi termin, men det får bare gå det og!!! Vi har heldigvis mange som hjelper oss, så jeg får kommandere snillt rundt...hihi! Fordelen er at det var et perfekt barnerom der fra før, så det er i alle fall klart:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes ut som en herlig dag:) Gratulerer så mye med hus. Deilig å ha det i orden før snuppa kommer!!=)

Skrevet

Så lik "historie" vi har! Jeg fikk også bekreftet at jeg har en jente i magen da jeg var på 3D UL. Det var en helt fantastisk opplevelse. Har allerede oppdaget en liten oppstoppernese og bollekinn... eller var det kanskje bare innbildning?

Har også kjøpt ny bolig som trenger full oppussing før termin i juli. Dette var ikke helt planlagt, men en slik mulighet får man ikke ofte. Vi fikk den nemlig under takst og på forkjøpsrett. "Heldigvis" er det bare en leilighet, men alle rom må pusses opp. Så det blir litt av en jobb fremover... Men det blir bra til slutt, ikke sant?

Og så er det gøy å kunne lage i stand et barnerom da... åhhh...

Husk å ta det rolig og unngå å bli overarbeidet. Vi har jo ikke tid til at de små jentene kommer før i juli...

Skrevet

hihi, så morsomt! Vi hadde egentlig ikke planlagt å flytte for om ett år, men litt som dere så tok vi muligheten når den kom. Å som jeg gleder meg, dessuten har vi jo den fordelen at tiden kommer til å gå rasende fort frem mot termin!!!! Men som du sier, vi får knipe igjen, for disse tullene må holde seg i magen til terminen i alle fall:-)

Skrevet

Gratulerer med overstått ul og huskjøp:0)

Skal på 3d på torsdag og er spent på om det virkelig er ei jente der inne. Har kjøpt en del i rosa så blir en heftig bytte runde om det skulle vise seg å være en gutt likevell:0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...