Gå til innhold

Bekkenløsning?

Anbefalte innlegg

Jeg er 17+6 nå og sliter mye med ryggen og lysken. klarer ikke å gå, sitte eller ligge på de verste dagene.

Jeg fikk ett tips fra min mor, som selv hadde det problemet da hun gikk med min bror, at jeg skulle legge meg med en pute mellom beina og legge med i forsterstilling der øverste foten gikk på rett linje med hoften. Lindret dette så er det bekkenet sa hun.

Vel rett hadde hun... Det lindret. Flere som har det slik?

Jeg er enkelte ganger plaget med en utflod som blir litt grønn av og til.

Hva kan det være? De kyndige som jeg har pratet med, sier det ikke er noe å bekymre seg for, men det er ikke jeg så sikker på. noen flere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8994842-bekkenl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også fått bekkenløsning. Smertene varierer fra dag til dag, men det er der hele tiden. Kan ikke gå så mye for da gjør det vondt i rompa, og oppover mot korsryggen, i lyskene og fra skambeinet og oppover. Må sette meg å ha på skoene og sokker etc da det gjør vondt åstå på den ene foten bare. Er jeg flink til å ikke gå mye så er det greit, men går jeg mye verker det hele tiden. Jeg tar livet med ro, er 100%sykmldt pga flere ting og jeg siger over gårdsplassen, ikke noe stress her i gården. Det går ikke:)

Annonse

ja de sier det hjelper med pute og det er bra, har heldigvis ikke hatt det problemet selv.

Men har en del utflod som ser ekkel ut, det hadde jeg forrige gang også, får beskjed av jordmor og lege at det ikke er noe farlig, så da går det nok bra. SOm sagt ikke noe problem forrigang... så det er nok ganske normalt ikke farlig..

er i uke 21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...