Gå til innhold

sykemelding pga veldig bekymret

Anbefalte innlegg

Nei. Det gikk ikke. :-) Er 43 år, og hadde MA for to år siden. Seks uker gravid nå, skal til tidlig ultralyd om en uke og to uker. Får knapt nok sove siden er så bekymret. Har voldsomt stressende jobb, med utrykninger og mye mas. Tenkte derfor at sykemelding var peace of cake, da jeg var hos fastlegen forrige uke. Men nei... Det har vel kanskje ikke noe å si på resultatet, men med kvalme i tillegg skjønner jeg ikke egentlig helt hva jeg har i arbeidslivet å gjøre fram til har vært på ultralyd. Blir jo sikkert kjempebekymret senere også, men er noe med at det var da de oppdaget det forrige gang. Er det noen andre som har hatt MA tidligere her? Har dere fått samme beskjed?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8994186-sykemelding-pga-veldig-bekymret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk full sykemelding fra uke 20 og ut sv skapet. ikke på grunn av bekymring men på grunn av ilknyttningsproblemer til barnet. går til samtaler på sykehuset. Men er man bekymret kan jo det føre til at man ikke har tid til å lage et godt forhold til barnet føre det er født. Det er viktig for deg nå tror jeg å tenek på deg selv. gå til legen en gang til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...