Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg er i gang med forsøk, men tankene surrer og surrer og heller mer og mer mot at vi bør vente en stund. pga mange ting. har sprayet i en uke. hvordan er det å avbryte forsøk nå? hva sier dem på klinikken? noen som har erfaringer rundt dette? og ikke minst, hva synes dere er det beste å gjøre? er det naturlige tanker som flere får når dem er i gang eller? kan vel si at jeg også har vært innom tanken på å vente også før jeg gikk i gang med medisiner. men bestemte meg for å gjennomføre.

setter stor pris på dersom noen tar seg tid til å svare

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8994060-avbryte-fors%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Har ikke vært borti lignende situasjon, og kjenner jo heller ikke alle regler/rutiner. Jeg tror jeg ville ha snakket med klinikken så fort som mulig om tankene dine. Forhåpentligvis er det noen der som du føler det går an å snakke med. Det er mange tanker som surrer i hodet vårt når vi holder på, men du vet best selv om det som plager deg er såpass at det vil være best å avbryte. Dersom du får pratet med klinikken, får du kanskje avklart dette - kanskje finner du styrken til å fortsette også? Uansett, lykke til! :-)

Hei på deg!

Du sier ikke noe om hva som er årsaken til at du vil avbryte, og det er kanskje ikke vesentlig heller, men jeg anbefaler deg en tlf. til klinikken for å høre hva som skjer hvis du avbryter, hvor fort du kan komme i gang igjen osv. Hvis du avbryter nå er det ikke sikkert du rekker nytt forsøk før sommeren, men hvis det er greit for deg å vente til høsten så spiller jo det ingen rolle.

Er dere uforklarlig barnløse? Da kan det være at det klaffer mens dere venter også, det kommer an på hvor slitsom du synes denne ventingen er. Litt handler det om alder også. Da vi ble henvist til Riksen for 2 år siden var jeg "bare" 33 år og følte jeg hadde tiden foran meg, mens nå som jeg har blitt 35 synes jeg det sier TIKK-TAKK i hodet på meg hele tiden. Slitsomt...

Ønsker deg lykke til med valget ditt, enten det blir det ene eller det andre:-)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...