Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 har i helgen fått hemorider som gjør sinnsykt vondt. Har vært å kjøpt alcos anal hvor det står at en skal bruke dette i 4-6 uker. Betyr det at det tar så lang tid å bli kvitt det og må jeg gå så lenge å ha det vondt?
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 hei..jeg fikk en liten kul for non uker siden..og smurte meg egentlig bare i en uke..jeg merker ikke no lenger og tror kulen er borte alt..de første 2 dagene var litt ekle..for da klødde det og svidde litt..men utrolig behagelig når det ikke merkes mer..hehe..
Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 Jeg hadde hemoroider tidligere i svangerskapet og smurte med alcos anal. Det tok ikke mange dagene før plagene ble borte, og siden har jeg ikke merket noe mer... tar langt mindre enn 4-6 uker før de forsvinner, men hvis de er skikkelig ille så er det kanskje lurt å følge kuren ut, for at de ikke skal komme tilbake? Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 Har prøvd både Alcos Anal og en reseptbelagt stikkpille+krem som heter Sheriproct. Synes den sistnevnte funket best, så den har jeg sikret meg hos lege så jeg har det klart til etter fødsel. Bare et tips hvis du skal til legen.
nestemann Skrevet 16. april 2007 #5 Skrevet 16. april 2007 Har man virkelig hemorider så er det bare sheriproct som fungerer syns jeg. Hvis du angriper det tidlig kan alcos hjelpe, men kjøp sheriproct krem og smør med på utsiden. Det er viktig å dytte hemoridene inn igjen, det høres grusomt ut men det er kjempeviktig. Hver gang du har vært på do... Sheriproct stikkpiller må du ha resept på... etter fødselen min med forrige mann var det bare det som hjalp. Du kan regne med at du blir plaget etter fødselen når du er plaget nå....dessverre...
Junijente07- Junigutt10 Skrevet 16. april 2007 #6 Skrevet 16. april 2007 Alcos anal virker svakt kløestillende og har adstringende effekt Scheriproct inneholder kortison som er antiinflammatorisk. Xyloproct har en kombinasjon av lidocain som er lokalbedøvende (praktisk ved smertefulle hemorider), kortison som er antiinflamatorisk og sink som virker helende. Ville kanskje prøv denne før scheriproct..... Alle er salver å få kjøpt uten resept, alcos anal fås også som stikkpiller og er reseptfrie, mens scheriproct og xyloproct stikkpiller er reseptbelagt.
(Muskat) Skrevet 16. april 2007 #7 Skrevet 16. april 2007 Alle mine hemmorideplager forsvant da gutten var ute sist. Ville bare nevne det, at ikke alle er plaget etter fødsel selv om de er plaget i svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå