Gå til innhold

huff, kontroll i dag, og er nå innlagt :(

Anbefalte innlegg

Var på kontroll i dag, og da de målte livmorhalsen min hadde den krympet fra 3,5 sist gang til 2,1 i dag. Så nå er jeg innlagt her på St. Olavs med streng beskjed om ikke å røre på meg, så ligger bare å glaner i taket.. :(

Er bare i uke 24+1, så er litt i tidligste laget om lillepia kommer ut nå.. men får ta en dag av gangen og håpe hun holder seg der inne :)

Heldigvis har de internett her, thihi ;)

Fortsetter under...

Så kjedelig! Men hvorfor sjekket de livmorhalsen din? Jeg er litt nervøs for d samme.. Venter nr. 3 og føler at denne ligger så fryktelig tungt og langt nede.. Flyr på do i ett og føler nesten at jeg lekker litt konstant! Bør jeg få sjekket min livmorhals tro??

Gjest Ut på tur

Ja ja du får be dem henge noe kult i taket :)

Har du det sånn at du skal skikkelig ligge 24 timer i døgnet uten å få gå på toalettet eller noe som helst?

Om det er noen trøst kjenner jeg flere som på denne måten har klart å komme seg greit (men kjedelig) gjennom svangerskapet :)

Så bra du har internett og kan dele med oss hvordan det går.

Istedenfor å x fingre for deg så krysser jeg beina :)

Annonse

takk takk :)

Ligger fortsatt og glor i taket.. hehe.. :)

Får lov å gå på do, men ellers er det full ligg, foreløpig, så dette ser jo ut til å bli en spennende sommer ;)

Til du som spurte litt lengre oppi her: Har gått til UL ca. en gang i måneden fram til nå, blant annet for å sjekke livmorhalsen og sånn, fordi jeg har mista før engang. Så hvis du føler noe ikke er som det skal, er det jo greit å sjekke en gang for mye! Har ikke merket noe som helst på at den holdt på å krympet, bortsett fra litt kynnere på jobb, men det skal jo bare være helt normalt..

marikylling: haha, ja, kanskje det..? Syns jeg ser for meg tyve vraltende, halvgravide kvinner komme opp på avdelingen, tror de i resepsjonen hadde fått litt bakoversveis da! ;)

Hmm, fikk akkurat beskjed om at det jeg har trodd har vært bebisen som har pressa rompa ut, er kynnere. Og da har jeg kynnere ganske ofte, selv om jeg ligger heeelt rolig hele tiden. hmm.. Er ikke hele livmora som blir hard da, bare nederst og frampå, men jordmora sa at det kunne kjennes sånn ut.. jaja. lærte jeg noe nytt i dag også :/

Jeg venter også min tredje, og har følt et voldsomt press nedentil. Tok kontakt med gynekologen, og fikk komme inn på dagen. Han tok innvendig ultralyd og sjekket livmorhalsen. Den var bare fin. Heldigvis! Han sa jeg bare måtte komme å sjekke dette senere også hvis jeg var bekymret eller presset fortsatte. Har en god del kynnere også. Er ca 23 uker.

ja, sjekket livmorhalsen på kontroll, har ikke hatt noen tegn på at den har begynt å åpne seg i det hele tatt.. litt skummelt..

Har blitt flytta til pasienthotellet nå, så har ikke så særlig tilgang til internett, så ikke bli altfor bekymra om dere ikke hører noe fra meg, thihi;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...