Gjest Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Lurer på om jeg skal kjøpe vekt. Synes egentlig det er deilig å ikke ha en, men samtidig er det kanskje lurt å følge litt med så man ikke legger på seg for mye? Da kan man også veie seg hjemme, på samme tidspunkt og med samme tøy før hver svangskapskontroll. Og man har vel også behov for å veie barnet når den tiden kommer? Har dere vekt?
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 jeg har vekt, men bruker den aldri. bare står til "pynt" og tar opp plass. he he blir nok å veie meg utover i svangerskapet, men nå holder jeg meg langt unna...
*Belle* Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 Jeg vurderete også å kjøpe meg vekt for å følge med litt. Var ute og kikka etter en rett etter første kontroll hos legen. Men alle jeg prøvde viste 4-5 kg mer enn hos legen. Dessuten så varierte de mye. Blei bare forvirra og nesten litt deppa av å se så høye tall lyse mot meg, så droppa hele prosjektet ) Får veie meg på svangerskapskontrollene og håpe at jeg klarer å passe vekta sånn nogenlunde.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 Jeg kjøpte vekt og angrer ikke, i og md at jeg går til kontroll på sykehus og til fastlege så får en riktigere vekt når en veier seg på morningen hjemme med det samme tøyet på. Skal jeg til jordmor også så slipper jeg å forholde meg til 3 forskjellige vekter. Det var et tips jeg fikk fra sykehuset og de sparer tid.
Gjest Skrevet 16. april 2007 #5 Skrevet 16. april 2007 Vekt er innkjøpt og så langt har ikke vekten økt noe. Og det er vel ikke så rart etter bare 9 uker. Men vekten skal stå inne i skapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå