Gå til innhold

Jaaaa, fikk plass til lille på da 6 mndr :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Unger på 6 mnd er da aaalt for små til å gå i barnehage! Da kan de jo ikke sitte engang! Skal babyen ligge på et krabbeteppe hele dagen, da, mens de andre løper av gårde? Skal de ligge i sandkassa, mens de andre lager sandkaker? De kan jo heller ikke huske, skli og sånne ting som andre barn i barnehagen gjør.

Jeg er veldig fornøyd med barnehagen, men det er litt drøyt å sende 6 mnd gamle barn i barnehagen! Jeg foreslår at du gjør noe du trives med hjemme med barnet ditt i stedet, så du ikke blir så "drittlei" som du skriver. Er du med i barselgruppe? Babysang? Babydager på helsestasjonen? Babysvømming? Etter hvert åpen barnehage? Det er jo masse du kan finne på, som gjør hverdagen litt mer spennende! Ungen er jo det største som har hendt deg, så det er synd å høre at du er drittlei av å gå hjemme sammen med han / henne.

PLEASE, SI AT DETTE ER TULL OG AT DU SKRIVER DETTE FOR Å DRA I GANG EN DEBATT! PÅ TIDE Å SETTE EGNE BEHOV TIL SIDE NOEN MND TIL KANSKJE? OG KOM IKKE MED DEN LEKSA OM AT "BHG ER BRA FOR BARN, OG ALLE KAN IKKE LIKE Å GÅ HJEMME". HVIS DETTE ER REELT, SÅ SIER JEG BARE STAKKARS BABY OG STAKKARS DEG NÅR DU ENGANG BLIR VOKSEN..!

Jeg håper for barnets skyld at dette er et tulleinnlegg. Ungen er nesten nyfødt, og så søker du barnehageplass??????? Gjør noe du trives med sammen med barnet ditt, da!!!!! 6 mnd gamle babyer har ingenting å gjøre i en barnehage! Tror nok dette vil ødelegge veldig for tilknytningen mellom deg og barnet.

Er helt enig med de andre at 6 mnd gamle barn IKKE bør gå i barnehage. De trenger mammaen sin 100% HELE dagen og fortjener ikke noe mindre. I min barnehage der datteren min går så tar de ikke inn barn før de er rundt 9 mnd, synes det er litt for tidlig også jeg da.. Min datter begynte i en liten fam.barnehage da hun var 11 mnd. Hun kunne ikke gå, men jeg måtte begynne og jobbe igjen så jeg hadde intet valg. Men så skal de sies at hun fikk være hos verdens koseligste dame som tok seg veldig godt av henne og min datter ble etterhvert veldig knyttet til henne :-) da hun ble 2 år fikk hun plass i en stor barnehage som hun fortsatt går i og trives i.

Du må selvsagt gjøre som du vil, men barnet ditt vil ha det MYE MYE bedre hjemme hos deg enn i en barnehage. Husk at hun er ditt kjøtt og blod og elsker deg over alt på jord. Ikke gjør dette mot barnet ditt. Lykke til..Husk at tiden går så fort.. Du vil aldri få denne tiden med din lille igjen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...