Gå til innhold

Huff, har vært på kontroll på sykehuset igjen

Phiphi

Anbefalte innlegg

Alt bra med jentene, men blodtrykket mitt har gått opp til 140/100, helt sykt. 1+ på protein i urinen og litt hevelse rundt anklene.

Så nå er det ikke lenge igjen før svangerskapsforgiftningen kommer. sukk.. trodde jeg skulle få gå lengre enn dette før blodtrykket klikka!

Skal komme ned igjen med en gang hvis jeg får hodepine, så det var jo koselig beskjed..

Fortsetter under...

slapp heeeeelt av du...du bør ikke få svangerskapsforgiftning..jeg lå jo på 130/70 ca..så en dag var det 140/90...og i den siste mnd har det vært alt fra 160/100-140/120...!!! om lørdag var det alså 150/95...sånn har jeg nå gått i 1 1/2 mnd..men enda ikke no svangerskapsforgiftning..har helt rått mye hevelser og vann i kroppen..passer INGEN av skoa mine..går i svigerfar sine sko i str42..mye vondt i hodet har jeg åsså..så slapp av du..ta det roooolig,og heller ta en tlf om du får vondt i hodet osv..ikke tenk på dette når du ikke har fått det påvist enda..=)=)

lykke til...

Skriver vel ikke akkurat noe bekymret innlegg hver dag, men har ikke noen jordmor med masse tid, jeg har bare masse manlige leger og spesialister rundt meg så må få lov til å bruke dette forumet til å lette meg når jeg er redd.

Det er lov å være redd når man har så mange tegn til svangerskapsforgiftning allerede i uke 23. Du trenger ikke lese dem hvis du ikke vil.

Maria:

Takk stor trøst å høre fra deg, du er jo mye lengre enn meg men allikevel godt å høre. Synes synd på deg da stakar som er så hoven. Jeg hadde som sagt bare 1+ på protein så klamrer meg til håpet om at ting ikke skal utvikle seg for meg heller!

er såklart drit kjipt om du skal få svangerskapsf i uke 23 da..æsj..men uansett..legene er sååå flinke i dag,så tror ikke du skal bekymre deg nei..bare slapp av du..=) tror det er det beste..husk at svangerskapsf kan komme av stress og høyt sukkerinntak osv da..så ta det pent..

ja,jeg hadde litt vann som deg før..men det gikk ikke over gitt..hehe..håper ikke du får så mye..hehe..

god luck

Annonse

Når det gjelder det å bli helt frisk fra svangerskapsforgiftning så har iallefall min jordmor sagt at da må babyene ut. Men det gjør man selvsagt ikke så tidlig i svangerskapet, så da blir behandlingen å hvile masse.

Jeg har høyt blodtrykk, spor i urinen og en del hodepine, men det er ikke svangerskapsforgiftning! Så det er ikke alltid dette er tegn på svangerskapsforgiftning....

MEN, det viktigste du må gjøre fremover nå er å slappe av så mye du kan :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...