Gå til innhold

kan dere se på dette innlegget og si hva dere mener/tror?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk på minipillene med et uhell og tok ikke pillene hele tiden til rett tid.

Har blitt ei skikkelig humørbombe. Var på hytta forrige uke med menssmerter og masse blod med gugg inni(beklager). Fra onsdag forrige uke t.o.m i dag har jeg vært mye kvalm, og kjennes ut som jeg har spy opp til halsen, skikkelig luft i magen og brekker meg hvis jeg nyder:P hehe.

Tror dere at dette mest sannsynlig at det er innbillning og mest sannsynlig ha vært en SA, eller kan det ha vært mensen som kan komme rundt uke 6? hvis jeg er gravid nå er jeg vel i 5-6 uke.

Ønsker svar:o)

Skrevet

skjønnte ikke helt denne=/

du hadde mensen sist i forje uke men lurer på om det kansje var en SA? er det så?=)

koriger meg hvis jeg ikkje skjønnte rett=)

Skrevet

Jeg begynte å blø forrige helg, og uansett hvor jeg er i syklusen skulle jeg ikke ha blødd da hvis det var mensen, hvis du skjønner:)?

Skrevet

ja skjønnte nå=)

synes du skal ta en test å se hva den viser, noen har blødninger også når di er gravide...

når venter/ventet du mensen egentli da?

Skrevet

jeg ble gravid i oktober i fjor og tok grav-tester, prøvde også å ta el-tester bare for morro skyld og alt viste positivt. Har nettopp bestilt grav-tester på internett men tok el-test i går bare for moro skyld og den ble positiv... Venter mensen om 14 dager.

Skrevet

oyoy, da kan det være 2 ting da, enten har du el nå eller så kan du være gravid=)

dersom du har vært gravid og har mista så vet jeg ikke hvordan de er med disse testene...

ønsker deg lykke til uansett hva det måtte være, så får vi håpe på det beste at du er gravid=)

Skrevet

kan du ikke stikke innom legekontoret å ta en blodprøve f.eks, da kan dem jo se om hcg nivået ligger på det det skal når man er i 6. uke slik som du i såfall skal være?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...