lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 har slitt med dette i 4-5 dager nå. alt komemr ut igjen, meget kort tid etter at jeg har spist (rundt 30 min) kan dette være farlig i lengden? rekker kroppen min å ta opp nok næring eller burde jeg kontakte lege? av alle ting, så hadde jeg ikke trodd at løs mage skulle være det som bekymret meg. he he takekr for svar
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 kroppen rekker ikke å ta opp salter og vann som den trenger dersom du har løs mage/diare og er ikke noe du burde gå for lenge med før du kontakter lege.. ka komme av ulike grunner, du kan ha spist noe dårlig mat eller fått i deg en bakterie eller noe.. legger ved en link til apotek1, der står det noe om hva du kan prøve for å selv stoppe den løse magen/diareen=) men ikke nøl med å kontakte legen... http://www.apotek1.no/helsesenter/mage/tarm/diare
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 16. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2007 takker tror ikke det er noe jeg har spist, men alltid vært sånn at det setter seg på magen når jeg er kvalm, kaster aldri opp...
TussiLussi Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 Jeg var sterkt plaget med svangerskapskvalme første svangerskap og spydde masse. Etterhvert kom også løs mage med, og jeg ble da lagt inn på sykehus for å få intravenøst tilskudd, de sa at spyingen og diareen var litt det samme og som sagt over, man får da lite salter og vann. Jeg forsøkte først med GEM kjøpt på apoteket for å¨få i meg noe av dette. Ville også snakket med lege - og forlang at de tar deg på alvor - syns jeg måtte vente alt for lenge før jeg fikk hjelp..... Lykke til !!1 Klem,
Serial mom Skrevet 16. april 2007 #5 Skrevet 16. april 2007 Jeg var også litt uggen i magen de aller første ukene,men det gikk over etter uke 6,da kom kvalmen istedet:-( Det er ikke farlig,bare pass på å drikke og få i deg litt salt. Spiren får alt den trenger uansett om du spyr og driter(for å si det pent) ut alt du får i deg det første trimesteret,det er mest deg det går ut over.
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 16. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. april 2007 tusen takk da ser jeg ann hvordan det ligger seg utover uka. drikker masse masse vann. er ekstremt tørst hele tiden, og tror ikke jeg fleiper når jeg påstår at jeg drikker alt fra 4 til 6 liter om dagen.. noe som er mye for en som bare drakk ca halvliter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå