Gå til innhold

er det noen som har mor kaka på framsiden av magen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det samme her, men satser på at den flytter seg slik at jeg får en normal fødsel:S Noen som veit hvor stor sjangse det er for at den ikke flytter seg?

Har kjent liv lenge jeg da:S men er i uke 24 nå, har gått 25 fullgåtte på onsdag:D

Annonse

Jeg har det på samme måten! Kjente noe liv, litt sånn "musekrafsing" av og til fra uke ca 19, og kjente de første ordentlige sparkene etter 20 fullgåtte uker. Etter 21 uker kjente samboeren min spark utenpå magen - det var stas! Nå er jeg i uke 23 og det er liv mange ganger i løpet av dagen, mest "romstering" og noen klare spark som kan kjennes utenpå når jeg ligger! :)

Hei augbeby:-)

Vi er nok ikke alene om dette. Jeg har også morkaka på fremsiden. Kjente liv først i uke 20 (kjente det i uke 16 med førstemann). Nå er jeg i uke 22 og i går kjente sønnen min at det sparket;-)

Det er ikke farlig så lenge den ikke stenger/ligger nært åpningen.

Jge skal også tilbake å sjekke om den har flyttet seg. Den lå å stengte litt forran.. Men kjenner mange som har hatt det sånn og den har flyttet på seg... Så jeg håper på det samme.... Har mest lyst på en naturlig fødsel:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...