Gå til innhold

November: Dere som har jente..


Gjest

Anbefalte innlegg

Hvor ofte har dere på jentene deres kjole? Her har jeg hatt på henne kjole hver søndag og når vi skal et eller annet (besøke noen, i selskap ol). Dette for å få brukt alle de fine kjolene hun har fått etterhvert. Har ikke kjøpt mange selv da må sies. I jula måtte hun ha på seg ny kjole hver dag stakkars bare for å få prøvd de fleste. Ellers i uka prøver jeg å tone ned "det rosa helvete" det er å være jentemamma, men det er jo ikke til å unngå at det går endel i rosa. Prøver å kombinere med litt mere "guttete" klær. Prøver å "gjøre litt opprør" av og til så hun har også en army-bukse og en militærfarget genser som jeg og pappaen synes hun er veldig stilig i, men nå begynner det å bli litt smått.. Flere som synes det er litt slitsomt med alt som er så søtt og rosa og koselig? Nå skal det sies at jeg ikke er serlig "jentete" av meg da, bruker aldri sminke og tar på skjørt kun når sambo får maset seg til det, så det er mulig jeg er alene om å synes at rosa ikke alltid er kos..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, det er koselig med rosa, men man blir jo så lei det når de har å mye av det. Jeg har nesten konsekvent gått inn for å kjøpe klær som ikke er rosa nå. og om det er rosa så er ikke det hovedfargen.. Også kler Jenny sterke farger godt. Har nettopp kjøpt en del klær i 74 og tenker jeg skal begynne å bruke det snart selv om det er for stort. Det er liten forskjell på 62 og 68 str snes jeg, så jeg tror nok jeg hopper litt over den størrelsen jeg.. Bruker 62 nå, og da bare bretter vi opp litt inntil hun vokser inn i de. Har denne helgen pakket bort 3 nye poser med klær som er for små..flere av de er ikke brukt en gang.. æsj, for en ekkel forbruker kultur vi har egentlig..

 

Jo, også finnes det jo mange andre jentefarger som er fine. Feks: rødt, mørke lilla, lysegult, hvitt med flere.. Kjøpte nettopp noen kule katvig klær med sterk lilla og rød-orange farge-stilig!

 

Kan anbefale www.moia.no og luca-shop.no Har masse fine klær her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA!!!! Jeg får helt kula av alle de rosa prinsesseklærne over alt:(. Også tror alle at jeg gjerne vil kle henne veldig rosa siden jeg har to gutter fra før....Make any sense?

Den Katvig dressen er knallfin! Har to av de:):) En i str 68 og en i 74. De er små i str, så husk å kjøp enn større str enn det du bruker til vanlig:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det ikke vært en eneste kjole på jenten min ennå. Har to jenter fra før, så vet av erfaring at kjoler duger bare ikke på små jenter under 1 år. Har egentlig hatt veldig lite rosa klær her. Det som er litt kjipt kanskje er at hun ser ut som en gutt i alt utenom rosa :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...