Gå til innhold

Hei alle, lenge siden sist for min del :-)

Anbefalte innlegg

Har omtrent ikke vært på bim de siste 2-3 ukene, igrunn ganske behagelig også å tenke på noe helt annet :-) Nyter finværet og alt man kan gjøre mens man venter på at mannen skal få de samme tankene som meg. Vi har fortsatt våre diskusjoner, men stort sett han som tar det opp, jeg prøver og ikke si så mye - han vet mer enn godt nok hvordan jeg føler det.. :-) Mens jeg venter har jeg begynt med akupunktur for å få kroppen i gang igjen. Nå er det snart sommer, da går tiden fort! :-) :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8992366-hei-alle-lenge-siden-sist-for-min-del/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei..=o)

Koslig å "se" deg igjen....

Vært flink du...Klare å holde seg borte i så mange uker...Jeg har selv klart det i 1 uke..hehehehe..Ingenting forhold til deg..=oD...Dett var da i påsken...=o)

Ja, det er godt når det er deilig ute...Det har jo blitt veldig varmt for tiden...

Må¨si du er flink så ordner kroppen din og tar vare på deg selv...=o)

Har han kommet noe mer på "gli" da??

Her i huset er det samme...Trodde i en stund at sambo var villig men har nok klart å trykke meg ned igjen...Gir snart opp..Orker snart ikke mer...Får prøve å holde ut til over sommer og se hva som skjer da...

Masse klemmer til deg=o)

Noe mer på gli nei, neida...status quo... mener fortsatt vi er altfor unge ;-) Så egentlig stresser jeg ikke noe med det for tiden, antar det ikke hjelper noe å mase så da holder jeg heller kjeft og er snill jente istedenfor... kanskje det hjelper, hvem vet.. :-)

hahaha---alt for ung..den var jo morsom...vel ikke akkurat gamle heller da...hihihi

men jeg synes dere er i passe alder..Du er jo bare året eldre enn meg...=o)

Vel, like greit å ikke mase ja...=o) virker som om det hjelper litt...å ikke mase...

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...