Gå til innhold

har ALLE fått større og ømme pupper????


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

mine er ømme/vonde og kjempeharde.

sambo mener bestemt at de er blitt større, men vet ikke helt jeg.

den høyre err kanskje litt større...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ømme og litt større, virker som det vokser litt i utakt. Brystvortene virker også større.

Men alt er jo relativt - jeg er A-cup i utgangspunktet og da ser man det nok litt mer. Passer fortsatt i A-cup - så det er langt til Pamela Anderson! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle snakket om at det første de kjente var at brystene var så ømme, Jeg ble nesten litt nervøs av det i og med at jeg ikke hadde det.. men rundt uke 7 og 8, oh yeah.. fikk ikke ømme bryst men vonde bryst. Så det får sikkert du også ettehvert. Noen får det tidlig, andre senere og noen ikke i det hele tatt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VONDE pupper. kjempevonde! Helt fra da jeg testet positivt rund uke 5 og er fortsatt periodevis veldig vonde. Ikke behagelig å sove på magen, snu seg, ligge på siden etc.

Og litt "større" eller mer fyldig er kanskje riktigere. Siden jeg har e/f cup fra før trenger jeg egentlig ikke mer så håper dette holder... Gruer meg til melkesprengte pupper kan en si, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i utgangspunktet store pupper (men mest hengepupper da). Da jeg var i uke 8 -9 sa det bare bang og der sto puppene til værs og var ømme som bare det. Kunne nok ha vært med i reklame for silikon jeg da :-))

Sier at jeg har fått besøk av Dolly Parton :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har relativt store pupper fra før, og de er nok ikke blitt noe særlig større, men de gjør så vondt at det er begrenset hvordan jeg kan ligge om natten! Håper det går over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine pupper er heller ikke spesielt ømme, er 4+5 i dag, men de har blitt litt fyldigere/tyngre og det stikker/ går ilinger igjennom dem av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er åtte uker på vei oh har kun merket litt forskjell, ikke noe jeg ikke klarer å leve med.. heh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 9+2 å merker ingenting i grunnen, litt ømme brystvorter av og til eneste, noe større er di ikke blitt..

noe galt med meg kansje???=/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente ingenting i puppene før forrige uke. Da var jeg 8 fullgåtte uker. Jeg ble bekymra siden jeg ikke merket noe forskjell..Men så kom det!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med førstemann fikk jeg store og ømme pupper med en gang. Dennen gangen kom det ikke før i uke 8. Er øm på sidene inn mot armhulene og så har de blitt en del større. Men tror det er mange som ikke merker noen forskjell gjennom svangerskapet. Tror det meste er normalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...