Gå til innhold

Jeg spyr hvis jeg ser på enkelte ting i leiligheten...


Frk. Lykke

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg føler meg helt rar.... Er 7.3 i dag. Jeg blir kvalm og kaster opp hvis jeg ser på ting med metall i,som f.eks lysestaker, rammer ol. Jeg har pakket bort noe. Min samboer ler så han griner, syns jeg har gått fra vettet. Det skal sies at jeg har metallsmak i munnen til stadighet.

 

Klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

måtte smile litt selv, høres jo helt sykt ut....men uff det kan ikke være no særlig.

 

Jeg blir fryktelig kvalm om jeg ikke har spist på en stund også lukter mat..da må jeg kaste opp. Like sykt det føler jeg, "wææ lukter mat"(kaster opp) "sånn da kan jeg spise litt"( er faktisk sulten og klar for mat). Skjønne den som kan!

 

God bedring, håper det bedrer seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Jeg hører egentlig til på 2. trimester, men måtte bare le da jeg leste dette innlegget. Jeg hadde det også slik. En periode var jeg nødt å sette potteplantene mine ut. Jeg orket ikke se på dem, følte de luktet og jeg ble sååå kvalm av dem! ;) Det er morsomt å tenke tilbake nå når jeg er over kvalmen, men det var pyton når det stod på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at det er flere som har det som meg, he he. Gleder meg til å vise innleggene til min samboer. Han kommer til å le seg i hjel. Rett før påske pusset vi opp og jeg sydde mange fine puter til divanen. Jeg kaster opp av de nye putene samt alle bildene jeg akkurat har hengt opp. Men jeg spiser ikke gråstein eller avispair:) Men er hekta på cola. Vet det ikke er bra, men bare MÅ...

 

Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ja det er helt sykt hva man kan bli kvalm av! Håper du kan le av det. Selv måte jeg dekke til bokhylla her om dagen. Klarer ikke å se på alle bøkene. Må ha alle skap lukket igjen hele tiden. Er kvalm og det blir verre med spy om jeg ser. Når jeg kler på meg noen ganger, ja, da blir jeg kvalm av klærne også. Vil helst ikke ha på klær.... Kjøleskapet er et kapittel for seg selv, lukker både øyne og nese når jeg må inn der. Ikke alltid så lett å finne det jeg skal ha da...

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elektronikk!!!!!!! Jeg blir kvalm av mobiltelefonen min, tv, pcen min og radioen! Men er sykemeldt og da går det helst pc, tv og mobil fordi det er tidsfordriv............ Klarer heller ikke kjæresten min, vil helst ikke se eller lukte han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg hører til på andre trim. men dette høres kjent ut. Jeg ble kvalm av å tenke på leiligheten vår, jeg. Helt sprøtt, vi hadde akkurat flyttet inn, og jeg var i utgangspunktet kjempefornøyd med kåken. Men etter at jeg ble gravid, orket jeg nesten ikke være der. Sprøtt. Og når du nevner puter: Jeg hadde også kjøpt mange nye putetrekk i en stil jeg liker. Ble kvalm av å tenke på dem - ble i det hele tatt kvalm av fargene jeg hadde valgt i leiligheten. Forstå det den som kan. Mokka, f.eks. Uæhhh! Men det går over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, for en artig tråd - godt å se at det ikke bare er jeg som er blitt gal. Jeg har en bukse jeg ikke kan gå med, for da spyr jeg, samt noen gensere som jeg har lagt igjen hjemme hos foreldra mine ;) Spyr også av appelsiner - som jeg normalt elsker - og en parfyme som sambo har i toalettveska..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kvalm bare jeg nærmere meg hjem jeg.

Slår aldri feil, bare jeg nærmere meg gata der jeg bor så kommer kvalmen!

Slitsomt siden jeg må være endel hjemme pga mann og barn :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Det er jeg som startet tråden.... Det er en ting jeg ikke har skrevet da min samboer skulle lese dette:) Vi har som sagt akkurat pusset opp. Vi tapetserte kjøkknet for 1,5 år siden da vi kjøpte leiligheta. Men så en dag fikk jeg øye på en fantastisk tapet som jeg bare MÅTTE ha. Ned med alle skap og benkplate, så var tapeten på plass. Fint ble det!!! MEN: JEG SPYR AV DEN TAPETEN. Som jeg skrev spyr jeg også av putene jeg sydde samt flere nye ting. Jeg tør ikke nevne tapeten til min kjære .)

 

Det må jo gå over... Klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, leste et innlegg her inne av en dame som ble kvalm av å se mennesker som sov. Så det behøver ikke bare være mat og lukt som trigger det, tydeligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er den mest bisarre tråden jeg har lest, ho-ho!! Takk for en god latter :oD Flere av oss blir jo tilnærmet klinkende gale i svangerskapet. For min del blir jeg "bare" kvalm av matlukt, spes stekeos. Fysj! Benytter samtidig anl. til å takke for meg på 1. tri. 12+1 i dag. Hejdå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HAHA trodde jeg hadde det ille men... arti lesing det her. Jeg blir kvalm av lukten av bikkja og matos...klarer ikke stekt mat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tror ikke det er noe unormalt ved det å bli dårlig av å se på enkelte ting. Man kan faktisk bli dårlig av musikk også, tro det eller ei! Må bare fortelle at da jeg var gravid første gang for 4 år siden var "The ketchup song" populær og ble spilt på radioen til alle døgnets tider, og jeg ble superdårlig av den! Var snar å skifte kanal når den kom på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kaster jeg opp så lenge tv`n eller radioen står på. Min status:

- sykemeldt

- sofasliter

- har kastet ut mange ting (se tidligere innlegg)

- klarer bare ligge og se i taket eller inn i dyna. er 7+6

 

I dag har jeg sagt til mine venniner at de aldri må finne på å bli gravid, he he. De bare ler og sier de kan kaste opp hele svangerskapet bare de bli gravid... ja, vi får no se...

 

Klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff,dette virket kjent ja :) Godt vi er mange,føler meg helt tullerusk. Jeg klarer og "holde" meg fra å brekke meg visst jeg tygger lakris tyggis....men ikke visst smaken har gått ut,da blir det verre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...