starfire Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Hei alle dere som fant veien inn hit, Maa bare faa skryte litt av lilje, jeg. Hun var saa snill aa spaa meg i tarot, og maa faa si at hun var utrolig flink. Selv sa hun at hun "bare" leste kortene, er ikke klarsynt eller noen ting. MEN det kan godt vaere at hun selv sier hun "bare" leser kortene, men det er jeg litt uenig i. Hun tydet kortene veldig godt, ikke bare fortalte hva kortet betyr/skrev av fra en bok hva som staar om kortet. Synes hun gjorde en fantastisk god jobb med spreadet hun la paa meg. Tusen takk, snille lilje. Syns du er utrolig dyktig, jeg. Har faatt MANGE tarot lesninger, og synes din var blandt de beste. Ha en flott dag.
Gjest MMJ Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Oi oi oi starfire Tusen takk for "gode ord"!!! Nå ble jeg glad
starfire Skrevet 17. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2007 Bare hyggelig. Men sier jo bare sannheten, da.
Frøken Lilla Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 Signerer Hun traff utrolig bra på meg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå