Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Er i min 5uke og føler meg overhodet ikke gravid. Jeg og min mann har planlagt dette barnet en stund og har også en gutt ifa før. Da jeg testet positivt første gangen ble jeg skikkelig overasket for jeg hadde ventet meg negativt resultat (håpet jo selfølgelig på positivt), testet en gang til etter et par dager og ble også da overasket over at det ble positivt...hadde på en måte innbilt meg at det måtte være noe feil med den første testen. Mannen min er kjempeglad og går å stryker meg på magen, spør hvordan det er med den lille. Han er jo så søt, men jeg klarer ikke å bli kvitt tanken på at det er noe galt, tror ikke det blir noe av dette barnet =( Skal til legen på onsdag pga noe annet men må vel snakke med legen om dette også, men føler meg så teit...virker jo dumt å si til legen : "Jeg har testet positivt flere ganger men har absolutt ingen tro på at jeg er gravid"! Jeg har heller ingen trang til å fortelle folk rundt meg om de positive testene, og det er ulikt meg, klarer vanligvis ikke å holde noe hemmelig, har ikke enganng sakt noe til søsteren min og hun bruker å få vite alt med engang. Føler meg helt rar =( Puppene mine har blitt tyngre og det stikker såvidt i dem avog til, areola har også blitt litt større og fått litt mer farge, samboer ser antydning til en liten stripe på magen slik som jeg hadde sist så kroppen sier jo egentlig at jeg er gravid, men hvorfor sier ikke hodet mitt det samme?? Høres sikkert innmari teit ut dette, men det er litt fælt =( Velger å være anonym i dette innlegget!
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Man leter altfor mye etter tegn på graviditet... Stripa på magen kommer ikke så tidlig hos noe, iallefall svæært få..=) Jeg er på 2.tri å føler meg heller ikke veldig gravid, bare sånn innimellom når jeg ser ned på magen=P Å areola blir somregel ikke farget før litt uti svangerskapet. Det at du føler deg rar, er jo sikkert fordi du er gravid=)=)=) Snakk me legen din du=) Han/Hun vil ta gyn.us av deg, det gjorde min lege i uke 5-6 eller noe. Lykke til!=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå