Gå til innhold

Hva skjer???? det var den korteste....

Anbefalte innlegg

menstrasjonen jeg noen sinne har hatt. 3 dager (tirsdag til torsdags kveld) med bare friskt blod,egentlig ikke så veldig mye i grunn...... ikke har jeg hatt mensensmerter heller, jeg som bruker å ha så mye smerter att jeg er ned i knestående enkelte ganger, og bruker å blø ganske mye, men ikke denne gang.........

skjønner ingenting jeg nå......

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8991279-hva-skjer-det-var-den-korteste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja tenkte på den testen..... men jeg har ikke tegn til noen ting som kan tilsi at jeg er gravid, eneste jeg kan klage på er ustabil mage..... men hvem har ikke det da.......

Sambo er overbevist at jeg er gravid, " Bare megefølelsen som sier det" sier han:) han er så søt:):):)

i alle år som jeg har hatt besøk av tr så er denne den mest underlige.....hehehe.....

hvis jeg tenker meg om så har jeg fått ordentlig søthuger, og vondt i korsryggen, men.......hmmmm........får vel ta en test å få det ut av systemet.....(det er vel et håp/ønske inni meg som får meg lit å tenke på det)

Annonse

Forrige gang jeg hadde mensen hadde jeg også veldug kort. 2 dager der jeg måtte bruke tampong. De 2 neste dagene brukte jeg jo truseinnlegg for sikkerhetsskyld og det kom noen dråper innimellom. Synes det var veldig rart. Og tanken om at jeg kanskje var gravid slo meg også. Men jeg har absolutt ingen symptomer og nå har jeg jo hatt EL igjen så..

Men håper magefølelsen til din kjære er rett.

TA EN TEST DA!!!: )

CRAP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! negativ, men jeg forventet ikke annet heller, haddde selvfølgelig et håp,men nei nei...men da er det bare å vente til neste uke da. for da har jeg EL. forhåpentligvis. det var ingen tvil sist at jeg hadde el, klar positiv test og vanvittig murringer 2-3 dager etterpå......MEN da var det jo påske, så da ble det jo rolig med sengevalsen (hyttetur, med svigers) hadde sex den dagen el testen var pos, og håpet at det muligens holdt,men nei....... så da blir det ikke julebaby....men vi tar i mot januarbarn med åpene armer.....:):):):D:D:D

Men når vi snakket om at vi skulle prøve på å få barn, så sa vi att April var en VELDIG fin måned,så det gjenstår å se nå da:) tvi tvi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...