Gå til innhold

Jeg er RUGER!!!!!!!!!!!HURRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Dette var utrolig bra å høre, Brumm:)))

Jeg logga meg på kun for å se hvordan det hadde gått med deg og ble kjeempeglad på dine vegne:))

Dette skal nok gå bra ja!!

Grattis som ruger:))))))

Håper at jeg er like heldig som deg der borte!!

Klemmer fra

Fortsetter under...

Annonse

Nå er det DIN tur!!!!!!!!!!!!!!

Lykke lykke til vennen!! Jeg krysser alt jeg har for deg og satser friskt på at du kommer etter meg nå, og vi kan sitte på en kafe i Oslo med store mager og spise kvalmende kaker :)

Stoooor klem og babystøv fra*********************************************

Gratulerer Brumm!!

Dette lover veldig bra, denne gangen er det din tur:o)!!!!!!!!!!!!

Nå må du kose deg med rugingen og slappe av så godt det går........

Jeg har væt ruger en uke nå, har gått ganske fort men er sååååååå utålmodig etter å teste!! Men skal prøve å vente til neste lørdag, eller ihvertfall fredag hihi............

heldigvis reiser vi til Amsterdam på onsdag så da går dagene litt fortere tenker jeg.......

Lykke til videre!!

klem

Annonse

Dere er så gode alle sammen:o)

Så spennende med rugingen din finetine!!! Vi er jo nesten likt:o) Har sett etter innlegg her fra deg og lurt på hvordan det har gått med deg!!!

Jeg skal vente til det har gått 14 dager med å teste. Eller 13 dager, for da kan jeg teste på neste søndag. Har dårlige erfaringer med å teste tidlig.....Skuffelsen har vært så stor......gikk hele uken og bare var langt nede.Skuffelsen var like stor da jeg fikk bekreftet at jeg ikke var gravid. Så nå synes jeg det er bedre å tro jeg er gravid i 2 uker!!! Da kan jeg bare tenke positivt!!!!!!!!!!!!!!! Lykke til med ruging!!!!!!!!!!!!

Lenn:Ja jeg gleder meg til vi skal sitte med de store magene.Fikk en deja vu der... Husker vi sa det i mailene våre for 3 og et halvt år siden....herregud tiden går fort. Tenker på deg vennen og gleder meg til å se lille mini-Lenn, hihi:o)

Klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...