Gå til innhold

Jeg er RUGER!!!!!!!!!!!HURRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Egget ble befruktet og endelig er jeg ruger igjen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Denne gangen skal det gå bra og i begynnelsen ev desember kommer vår baby!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg er sååå lykkelig!!!!!!!!!!!!!!! Egget var todelt. Men det har visst ikke så mye å si, da en ikke vet akkurat når egget ble befruktet. Om det ble befruktet igår, har det bare rukket å dele seg en gang. Som legen sa, kan det gjerne dele seg i 4 om en 1 time igjen, så det er det perfekte egget!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har en super god følelse nå!!!! Egget så fint ut, men vi tok alikevel assisted hatching.(skraper på litt av skallet slik at det lettere skal kunne feste seg)

Ha en fantastisk dag alle sammen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Og tusen takk for alle lykkeønskninger, de hjalp meg virkelig!!!!!!!!!!!!!!!!!

Masse klemmer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhh,så spennende Brumm. Nå må det virkelig gå den rette veien for deg/dere. Ønsker deg masse lykke til videre.XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Klem

Skrevet

Så vanvittig bra at egget ble befruktet.

Vet det er mange her inne som har krysset fingrene for deg det siste døgnet.

Veldig glad på dine vegne.

Nå håper jeg virkelig at du lykkes.

Masse lykke til.

Skrevet

Dette var knall bra og blir superduper spennende.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lykke til:-))))))))))))))

Skrevet

Så utrolig bra med befruktning - lykke lykke til, Brumm!! Jeg krysser fingre og tær for deg :-)

Skrevet

GUDAMEI!!!!!!!SÅ SPENNENDE DA!!!!!

GRATULERER SOM RUGER-DETTE ER GULL EGGET!!!!

KRYSSER alt for at det skal gå bra,positive tanker er viktig!!!!

LYKKE TIL!!!!

varmeklemmer

Skrevet

Gratulerer som ruger!!! :-)

Krysser fingre og tær for dere!! XXxxxXX

Masse masse lykke til!!!!!

Klemmer

Skrevet

Å dette var fantastiske nyheter Brumm! Kjempeglad på dine vegne. Dette måååå være gullegget! Krysser fingre for at spiren nå velger å bli der i 9 måneder og at resultatet blir en fantastisk søster eller bror til din datter!!!

Gratulerer som ruger! Nå må du passe på deg selv fremover!

Klemmer fra meg

Skrevet

så superbra!!!! Sender over masse babystøv **************************************************************************************************************************************************************************************og satser på at det hjelper

lykke til med rugingen....

Skrevet

Nå ble jeg utrolig glad :o) Du vet ikke hvem jeg er da jeg er helt ny her, men jeg har fulgt med deg siden ultralyden i Norgen, og har vært så utrolig spent. Jeg krysser det som kan krysse for deg :o)

Skrevet

Gratulerer. Nå må det bare klore seg fast i 9 måneder så har vi et lite nurk her.. Masse lykke til.

Kos

Skrevet

Dette er moro!!! Lykke til!

Skrevet

Hei vennen!

Må sende deg en stor hipp-hurra-klem her inne også... Dette er virkelig en fantastisk historie så langt, og du skal ikke se bort fra at det blir happy ending også:-)

*krysse*krysse*

GRATULERER så mye som ruger - kos deg med gullegget i magen din!

Klem&klem

Skrevet

Gratulerer så mye Brumm! Dette var veldig gode nyheter. Sitter nesten med tårer i øynene jeg nå, så glad ble jeg! Jeg vet at denne gangen skal det gå bra for deg! Neste uke håper jeg også at jeg er ruger! Stor klem

Skrevet

Så bra, gratulerer med egg i magen!!!!!!!!

Tvi tvi.....

Skrevet

Det var kjekt, gratulerer;-) Fått med meg at dere har slitt endel så da var det jammen flott at egget ble befruktet!

Lykke til;-)

Skrevet

Gratulerer med befruktningen av egget :o)

Synes veldig synd på deg som har opplevd så mye og spesielt i forbindelse med dette uttaket! Krysser alt for at det er din tur denne gang!

Lykke til med rugingen!

Skrevet

Der kan du se! Jeg er sikker på at den sitter nå! Ønsker deg kjempegod rugetid - det er jo en fantastisk tid å bli gravid på *smil*

Krysser fingrene for at det går denne gangen!

klemmer fra

Skrevet

Gratulerer Brumm! Har fulgt med i spenningen de siste dagene! Spennende å se hvordan det utvikler seg. Synes det var lærerikt inspirerende å lese om det todelte egget - er så lett å henge seg opp i at det skal dele seg mange ganger. Har ikke tenkt på at det henger sammen med tidspunkt for befruktning.

Lykke, lykke til fra meg!

Skrevet

Så fort kan det snu! Så fantastisk at det ble befrukta og at du er i gang igjen!

Ønsker deg gode rugedager framover

Skrevet

Dere er hver og en unike jenter!!!!!!!!!!!!!!! Tusen takk for alle lykke til meldinger,babystøv og tanker:o)

Får helt tårer i øynene. Kosejent1, ble jo helt rørt at du fikk tårer i øynene:o) :o) .o)

Tar til meg alt jeg kan få av babystøv, samler alle mine positive tanker og satser på at dette er min tur!!!!!!!!!!!!

Klemmer

Skrevet

Grattis Brum!

Gratulerer med gullegg !

Så fint at det ble befruktet allikevel !

Ha en fin rugeperiode.

Skrevet

Lykke til bumm - bare det at du er så positiv gir deg gode odds. På Haukeland sa de at denne tiden på året hadde de beste resultatene - så vi kysser det som kan krysses og tenker at dette SKAL gå bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...