Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Er navn vi ville ha til barnet vårt..........Nå får vi jente så det blir Nora.Så så vi plutselig at disse navnene er bakvendt av hverandre!!:-) Dersom vi år en gutt i framtiden, blir det dumt å kalle han det, syns dere? Jeg synes det er litt festlig jeg.......Takknemlig for input!
Vannmann35 Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 He, he - det er sant. Tror ikke det gjør noe å bruke begge uansett, jeg hadde aldri tenkt på det dersom du ikke hadde sagt det. Men dere får jo vente å se, kanskje endrer dere smak etterhvert også.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 For det første hadde jeg aldri tenkt på det om du ikke sa det... ;-) For det andre syns jeg det hadde vært stilig hvis dere ga barna deres disse navna! De passet faktisk godt sammen også :-)
Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 Kjenner noen som har barn som heter Ina og Ian.... Dine navn tenkte jeg ikke på sånn før du skrev det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå