Gå til innhold

Dere som fullammer og er på slankeren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye kan jeg trimme før det går ut over melka? Jeg har en trimsykkel som står og roper på meg ;-) og snuppa er snart 3 mnd. Jeg fullammer og vil helst gjøre det til hun er 6 mnd.

Hvordan bør jeg gå fram? hvor mye kan jeg sykle? går det greit om jeg sykler 3 ganger i uka ca 30-40 minutt?

Jeg kommer til å gå en del tur med vogn i tillegg:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går sikkert fint. For sikkerhetsskyld, sykle umiddelbart etter amming (melkesyra kan smakes på melka) og ikke bruk sportsbh hvis du ikke må (sykling er jo ideelt, da!)

Skrevet

Kan man slanke seg når man ammer? Har hørt noe om miljøgifter som er lagret i kroppen går over i melka..

Skrevet

Jeg har trena mye fra mini var 6 uker.. ikke mista melka enda i hvertfall...har mor det bra? da har baby det bra:=)

Skrevet

Du kan gå ned opp til et kilo i uken (helst et halvt) spise minst 1500kcal per dag og ikke gå under BMI 20. Og passe deg for brystvegring, begynner barnet å tulle så brems litt.

Skrevet

Fordi det sliter på skjelettet ditt og du kan miste mengde melk. Det er enkelt og greit ikke bra for mor. Mange drikker proteindrikker for å holde vekta oppe.

Skrevet

aha:) gjelder ikke meg da, har et par kilo igjen til 20;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...