Gå til innhold

Gode tips på hva som bør være med i bag'en til sykehuset??

Gjest

Anbefalte innlegg

Selv om jeg har gjort dette før, er det utrolig hvor fort man glemmer...

Klær til en selv og babyen er pakket, likeså lesestoff, musikk, engangstruser og ammeinnlegg, slippers og badekåpe. Og kamera samt babyens minnebok! Noen kreative og lure forslag til andre ting??

Ikke lenge igjen nå jenter!

Solskinnshilsen,

Fortsetter under...

Engangstruser. Hvor har du kjøpt det?

Jeg pleier å kjøpe ny tannkrem og tannbørste og ny makeup(bruker ikke mye jeg da) og en god fuktighetskrem som jeg legger i bagen. Har også tenkt å kjøpe et par amme-topper på HM å legge ned i bagen. Deilig å ta på seg noe helt nytt.

ps.Jeg har nettopp satt på en maskin med babyklær.Åh hvor jeg gleder meg til å treffe han som skal bruke klærne.. :-)

Jeg holder på å pakke nå. Skal legges inn på Ullevåll i morgen og ha planlagt keisersnitt nå på onsdag.

Har pakket ned mye av det samme dere skriver her. Sist jeg var på sykehuset hadde jeg ikke med noe klær til babyen fordi han ble født 7 uker før tiden og brukte klærne til Ullevåll helt til vi dro hjem.

Denne gangen skal jeg ma med ting og tang til babyen. Synes tipset med minnebok var lurt. Det skal jeg ut og kjøpe.

Jeg blir helt syk når jeg nå pakker ned klærne hans. Om 2 dager så er han her. YESSSSS!!!!!!

Engangstruser fra Tena fikk jeg kjøpt på apoteket i 5-pakning. Ikke dyrt, men SKIKKELIG sexy da.... :-)

Takk for tips, toalettmappen pakker jeg omtrent idet jeg drar til sykehuset tror jeg, bruker jo alt mulig hver dag så....

Ammetopper har jeg også pakket ned.

Ja, er det ikke uvirkelig at vi snart sitter med nurkene våre på fanget? Sukk.......

LYKKE TIL!!

Du er heldig Lilleprinsen! Selv håper jeg at modnings akupunkturen jeg tar ukentlig medfører at jeg ihvertfall ikke går noe særlig over tiden ! (termin 7. mai).

Ja minneboken synes jeg det var skikkelig koselig å sitte og skrive i på sykehuset sist gang ihvertfall! Det blir jo mye tid i "ensomhet" også, når babyen sover...

LYKKE TIL imorgen!!!!!!!

Annonse

Jeg har pakket ned riskaker og Farris jeg.

Kjeks og sjokolade og fruktbar.

Og ha instruert mannen til å kjøpe bananer og pålegg jeg liker, så jeg har mat å spise etter fødsel. og ordne med ordentlig kaffe.

Ullsokker, jeg hadde frysetokter under fødsel sist og etterpå.

Sjal til å ha over skuldrene og håndklær, greier ikke klora hånsklær jeg...

Denne gangen har jeg også pakket fruktte og bringebærdrops sånn i tilfelle at det drøyer ut eler skjer midt på natta.

Og så har jeg med tøybind, så slipper jeg kansje unna sopp denne gangen ihvertfall. Har faktisk klipt opp et par håndklær til detbruket jeg, kan jo bare kaste de i søppla på sykehuset.

hm.... når jeg leser nedover lista så ser det ut som det meste er husket. Men stod det kamera der da? ja, og så er det kjekt med et par bukser som kan strekkes godt...... godbukse.

Ellers vil jeg bare ønske deg lykke til. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...