Harald Ripultfør Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 hvis jeg kan, hvordan tilbereder jeg den?
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Skulle tro du kunne det. Nestle selger jo en fruktpure til 4 mnd gamle barn som det er mango i. Kanskje du bare må ta en skikkelig moden mango og rett og slett mose den. Eller så kan du kjøpe en babyfeeder og legge en bit nedi den som hun kan suge og bite på. Eller eventuelt raspe den, men det blir kanskje mye søl..
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 det er veldig viktig at mangoen ikke er overmoden! Da blir babyen syk.. lille søstra mi havna på legevakta pga det..så smak på den selv først!Den skal være fast, ikke myk/bløt! Obs obs...
Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #5 Skrevet 16. april 2007 Oj, det hørtes rart ut, var det p.g.a.mangoen,eller fikk hun en allergisk reaksjon på den? Gutten min har spist mango en stund nå, i babyfeederen, den har vært god og moden, men han har ikke blitt syk. Kanskje bare vært heldig vi da?
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 16. april 2007 #6 Skrevet 16. april 2007 Har vært go og moden når Lukas har fått også, men ingenting som har skjedd med han!??
Bananikakao'n Skrevet 16. april 2007 #7 Skrevet 16. april 2007 Jeg kjørte en bit i mixer'n jeg, så fikk hun det på skje. Kunne jo ikke gi i biter for den er så hard. *Noe jeg ikke skjønner kanskje da, eller?
Bananikakao'n Skrevet 16. april 2007 #8 Skrevet 16. april 2007 Og mango kan de få fra 4 mnd, forresten=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå