Gå til innhold

Noen som IKKE har hatt effekt av Reductil?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har heller ikke hatt effekt.. Begynner å bli deprimert av dette her. Må bestille legetime så får jeg prøve 15mg, men sjangsene for at 15mg virker når ikke10mg virker er vel ganske liten vil jeg tro :(

Jeg trodde virkelig at dette kunne hjelpe meg, men NEI :( Det verste er at overvekten min, stenger meg ute fra alt. Jeg liker ikke å være sosial. Sier alltd nei, vil bare være for meg selv. Er så lei av det. Jeg har lyst å gå ut å skinne om kapp med solen i kort shorts og singlet...

...in my dreams.. kommer ikke til å skje...

Oj, nå var jeg negativ....*opp med humøret* Jeg skal klare det ;)

Lykke til!

Dere som skifter til 15mg, har dere lyst å si i fra viss det funket ? =)

Ylva: Har du ikke merket noe til at du har tatt tbl i det hele, ingen av bivirkningene eller noe? Er så spent, er 3. dagen idag.. Kjenner meg faktisk mer sulten... HJELP... det skal vel ikke være sånn.. men så spiser jeg mindre enn jeg pleier da..

Jeg skjønner godt at du blir lei... det blir nok jeg også hvis de ikke virker, men har forberedt meg litt på at jeg kanskje er blandt de det ikke virker på... Blir VELDIG gla hvis det hjelper meg litt på vei, har en del av graviditetskg igjen+ noe fra før.. hadde trengt litt starthjelp når ikke noe annet virker...

Lykke til med 15 mg da!!

*EllaBella* : Hei :o)

Nei , tror kanskje ikke jeg har merket i det hele tatt at jeg går på dem, eneste jeg har merket litt er hjertebank..og så er jeg veldig trøtt...i går f.eks sov jeg fra jeg kom hjem kl 14 til kl18 !!! jeg var helt slått ut!Men vet ikke om det har noe med reductil å gjør.

Ja man blir lei seg...men man må ikke gi opp! :)

Du skal nok se at de virker på deg..du har jo bare gåtti 3 dager :)

Masse lykke til! ..forresten, har du 10mg ?

Annonse

Har hentet min første pakke idag, starte med 10 mg sa legen min, tilbake om 2 uker for å se hvordan det har gått..

'

Men til de som ''fortviler'' over 10 mg, tanta mi begynte med de,hadde ingen effekt omtrent, gikk over til 15mg og har nå gått ned 25 kg på litt under ett år..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...