Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Hei. Har våknet en del netter nå med kramper i leggene. Noen som sliter med samme problemet, og har noen tips som kan motvirke?
Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Heisann. Er 7 mnd på vei. Har også leggkramper om natten. Prøver bare å bevege bena.
heidi82 Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 Hei. Jeg var veldig plaget med legg-kamper.. våknet nesten hver eneste natt en periode. Fikk et tips om at dette kan være mangel på noen vitaminer. Spiser nå en banan hver eneste dag, og har aldri hatt legg-kramper siden:) Verdt å prøve!!!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2007 #6 Skrevet 2. mai 2007 Å ligge med ullsokker kan være varmt nå, men jeg prøvde det..og det hjalp.Mulig tilfeldig men verdt å prøve.De sier det skal holde med en ulltråd også, prøv det!
hagbarta.no 7-fødeklar!c Skrevet 10. mai 2007 #7 Skrevet 10. mai 2007 Kan være tegn på at du får i dg for lite kalk.Ellers gjør hormonene at det meste blir litt mere tøyelig og slarkete :)
Mild, Marcus & Mille Skrevet 12. mai 2007 #8 Skrevet 12. mai 2007 Har vært veldig plaget med dette selv, også før jeg ble gravid. Se på denne linken: http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/fra_uke_til_uke/mors_uke_32_og_fosterets_uke_30_ta_kalk_om_du_er_plaget_med_leggkramper_eller_sm_rykninger_i_musklene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå