Starbucks Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Skal på ultralyd i dag, er 6+5 i dag. Legen min sa at jeg er på grensen til å kunne se noe siden det er så tidlig. Er det noen som har hatt ultralyd om trent i denne uken? Så dere noe? Skal til ultralyd pga blødninger siden onsdag, så jeg forbereder meg på at det kanskje ikke har gått bra denne gangen. Men krysser fingrene for det.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 hei hei ja jeg har selv vorre til en så tili ultralyd... det er ikke mye du får sett da,men mener jeg fikk sett at hjertet slår... har selv vært gravid 6 ganger,er nå i bare uke 5 men har mistet alle di andre gangene så hvet at du er spent nå,ettersom om du blør. det er bare å håpe på det beste,det går sikkert bare bra.
sørlandstulla Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 Jeg var hos gyn og fikk ultralyd da jeg var ca 5+3. Da så jeg bare en sort flekk. Tror dette var fosterhinnen uten at jeg skal si det helt sikkert... På dataen skrev gyn "ikke sett foster" eller noe slikt. Da vi så på skjermen og bare så den sorte flekken, spurte han meg når jeg hadde fått pos graviditetstest. Da jeg svarte på det sa han at det sikkert var derfor. Jeg ble jo litt urolig for at det ikke skulle være i orden. men gyn sa da vi gikk at han var optimistisk og glad på vår vegne. Og det hadde han vel ikke sagt om det var grunn til bekymring... Da jeg mistet sist og var til UL, kunne de se et foster de sa tilsvarte et foster i uke 5 eller 6. Og den gangen kunne jeg se noe hvitt inni den sorte flekken, så det kan vel være litt forskjellig hva en kan se eller ikke på en tidlig UL. Lykke til i allefall. Håper alt står bra til med spira.
♥lurelure♥ Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 Hadde tidlig ul uke 8+3:) Veldig gøy, fikk se fosteret, hjertet osv... Lignet en liten bamse:) Var i dag igjen, er 13+5:) sjekket nakkefolden, hjertet og hjernen og så etter at alt uviklet seg slik det skulle (ikke kromosomfeil). Glad vi gjor det, nå kan vi slappe av og nyte resten av svangerskapet:) Lykke til, det er en opplevelse:) Og vel verdt HVER KRONE!
liljamin Skrevet 16. april 2007 #5 Skrevet 16. april 2007 hei! jeg har vært på to tidlige ultralyder. en i uke 8 og en i uke 14. På første ul såg vi en liten reke med et hjerte som slo, samt plommesekken. På andre ul såg vi en frisk sprell levende baby:) veldig rart og morsomt å se:) Anbefales! Spesielt for bekymringsfulle mødre som meg;) Lykke til!
pandabjørn Skrevet 16. april 2007 #6 Skrevet 16. april 2007 jeg har vært hos legen å fått innvendig ul i dag og er 7+1 og vi så at hjerte slo og hørte hjertelyden !! utrolig at man kan høre det så tidlig! den lille var 11mm lang.... med førstemann så var jeg på ul 5+6 og da var den lille 3mm.. hvordan har det gått med deg i dag??
annmari Skrevet 16. april 2007 #7 Skrevet 16. april 2007 var på ultralyd i uke 7 og så begge gullene mine,,,, hjertet slo og alt så bra ut!!
Starbucks Skrevet 16. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. april 2007 Hei! Vi så et lite hjerte slå! :-) Var mer eller mindre sikker på at det ikke var liv der, men det var det altså! Det stemmer som det blir sagt over at det er ikke så veldig mye man ser, men det var en hvit flekk med tydelige pulserende slag. Og gjett om vi ble glad. Nå får vi håpe at blødningene stopper og at alt går som det skal. Takk for alle svar. Hilsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå