Gå til innhold

ikm uke 16-jentene, hvordan går d?

Anbefalte innlegg

noen som har testet??=)

jeg begynte å spotte lørdagskveld, først ferskt blod, så lys spotting. men i går var d bare mindre og mindre utover dagen, og på søndagskveld spottet jeg ikke lenger.

I Dag har jeg litt småstikkinger/ sug på sidene ved hoftekammene. ikke vondt, ikke ubehagelig, men man kjenner d er rart.??

har hatt litt mensmurringer.. men d kommer og går.

krysser fingrene for at tanten ikke dukker opp da=)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8989821-ikm-uke-16-jentene-hvordan-g%C3%A5r-d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde ikm i morgen;) hehe... vi har prøvd en stund (siden mai -05), og nå i mars satt jeg inn en nuvaring for å prøve å sette igang litt. Tok den ut igjen 20. mars, og regnet derfor IKM 28 dager etter. Har hatt det første syklus alle andre ganger jeg har slutta med prevensjon.

Vet at jeg er veldig fruktbar rett etter p-pilleslutt og sånn. Derfor jeg satt den inn bare for å se om det hjalp=)

Vanligvis har jeg en syklus på 26 dager, så egentlig er jo dette helt "korrekt". :)

ååkej..=)

når er beregnet termin da??=)

jeg har ikm om 2 dager, har sååååå lyst til å teste nå! i alle fall når jeg ser at gdni, som ogå hadde spotting 4 dager før ikm, er gravid!! da følte jeg liksom at sjansene er større for at jeg ogs er gravid:P

IKM igår, men fikk ingenting, men reknet med jeg kom til å få det idag siden jeg hadde STERKE tvil om denne måneden.. Men tok en test likevell.. Og den var såpass positiv at jeg tror ikke det er tvil engang:)

MASSE babystøv til resten av dere jenter!!:) ***************************************************

************************************************************************************

*********************************************************************************

**********************************************************************************

*********************************************************************************

**********************************************************************************

YaY!:)

Annonse

Da har jeg termin en dag før deg:P foreløbig termin da..

Litt kjipt å tilbringe deler av jula på sykehuset i år også:P Men POSITIVT denne gang da.. Forhåpentligvis:) Lykke til!:D

Gleder meg til å se om flere av dere er gravide. Krysser alt som krysses kan for dere!:D

Hei! Først: Gratulerer så masse til dere med positive tester! Ble så inpirert idag morges, at jeg bare MÅTTE ta en billigtest... Den var selvsagt negativ, men så er jeg også bare 8 DPO, så det hadde uansett vært utrolig hvis den var positiv. Dvs den hadde en skyggestrek, men jeg så ingen farge i den, så jeg regner med at den hadde vært der uansett. Jeg vet ikke helt når IKM er, annet enn at det trolig er mot slutten av denne uka. Lørdag kanskje. Det blir uansett spennende!

Lykke til alle sammen!

Heihei, jeg hadde ikm i går/i dag etter "p-pillesyklusen" min, ingen tegn på at tanta er i nærheten i dag heller og jeg testet negativt i dag. I går fikk jeg etter hvert sterke smerter i magen, klarte ikke å røre meg i går kveld. Sovnet etter to-tre timer med intens lyst til at det skulle forsvinne.. Det er noe "rart" fremdeles i dag også, men ikke så intenst som i går kveld. Håper ikke det blir sånn igjen senere i dag.. Såre pupper fremdeles også, jeg regner med at magesmertene og sistnevnte henger sammen og siden magen har gitt seg litt så har jeg ikke ringt legen. Begynte jo å kjenne noe i magen for en uke siden så det har ikke kommet sånn plutselig.

Gratulerer så mye til dere med spire i magen!! :) Kan hende det er en spire i meg også bare at den er så sjenert at jeg ikke tester positivt enda:p

Annonse

Spenningen er over for meg og.. Kan pokker meg stille klokken etter tanta; fikk mensen i løpet av natten akkurat som spådd. Men men..går på andre pp med friskt mot.. Gratulerer til alle dere som har spiren i boks - kjekt at det klaffer for noen! Og lykke til med neste pp til alle som er i samme båt som meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...