Gå til innhold

Har den lille i magen deres blitt stillere etterhvert??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har hatt det sånn. Det var massevis av liv, men så ble det nesten helt stille i mange dager... Jeg ble også litt engstelig, men prøvde å ikke bekymre meg for mye. De 2 siste dagene nå så har heldigvis pjokken sparket masse igjen. Det går nok litt opp og ned.

Lille jenta mi er også sånn. Vilter i noen dager og så kan det gå en uke eller to med mindre sparking. Men det er nok fordi babyen skifter stilling i magen og ikke egentlig avhengig av aktivitetsnivået. Så farlig er det helt sikkert ikke. Men det er viktig å kjenne NOE liv hver dag da.

puh.. litt godt å høre at flere har det sånn... har jo vært på flere ultralyder å sett at alt er i orden, men blir jo så fort bekymret da....

merket INGENTING på et døgn....syntes det var litt for lenge...

lillegutt var heldigvis veldig aktiv i går kveld ;o)

varmer mitt hjerte...

så de har vel bare litt forskjellige perioder da ;)

Annonse

Lillepia mi er vanligvis veldig aktiv, men det har vært et par ganger nå at hun har vært kjemperolig... blir ganske bekymra da ja...men begge gangene det har vært sånn er når jeg har hatt frihelg og bare lata meg, så er jo godt mulig det henger sammen!? dessuten kan det vel kanskje være sånn at vi ikke vil kjenne det på samme måte i tiden fremover, de får jo tross alt bare dårligere og dårligere plass der inne....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...