Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei mamamimmi, så koselig :)

Jeg går jo her og venter på at noe skal skje jeg da. Det virker som at kroppen min har tatt en lang pause fra alt som heter el og mens.

Håper den kommer i rute igjen snart.

Jeg har fått tilbud om å bruke progesteron stikkpiller fra uke 6 til 12 om jeg blir gravid igjen, så jeg har ikke begynt på det nå.

Ang. pergo så avventer jeg litt tror jeg. Men om det drøyer skal jeg få ordnet meg en resept på det.

Men hvordan går det med deg da? Har du hatt flere blødninger?

Jeg ble så utrolig glad for at det gikk bra med deg, og tenker at siden du ikke skriver noe annet så går det bra fortsatt. Det håper jeg i alle fall!

Hvilken uke er du kommet til nå?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8988910-smugs/#findComment-8998404
Del på andre sider

Hei Smugs,

Beklager at svaret mitt kommer seint. Har vaert uten PC, og låner nå en portabel PC.

Jeg tenker ibland på hvordan det går for deg. Tiden efter en SA er tung, og kroppen rar. Det tar tid. Men jeg tror og håper du snart er gravid igjen. Jeg er eldre enn deg, det tok tid, men rett som det er så blir det klaff. Men ventetiden er lang...Fint at du får progesteron. Ja, jeg krysser virkelig alt for at du snart kommer over til "modne gravide"!

Jeg har ikke fått flere blödninger. Er nå i uke 14. Tror jeg kjennt bevegelser der inne, eller er det for tidlig kanskje..Jeg håper det fortsetter på denne veien, og at barnet vokser som det skal. Kvalmen er fremdeles der, men bare halvparten så vanskelig som i begynnelsen. Det er bra, nå kommer matlysten tilbake også. Jeg har tenkt slutte jobbe 2 mån för beregned födsel. Nye regler (her i Sverige) gir den muligheten, selv om du må bruke de foreldredager du har rett til. Jeg er allarede så sliten at jeg ikke kan se meg jobbe rett frem til födselen. Spurte om sykemelding da jeg var så trett, men fikk det ikke..Jeg har allarede bekkenlösning og beina låser seg på en måte ibland. Men nei, jeg fikk ikke sykemelding. Tror de blitt mer restriktive.

Sånn er det her. Mannen min og jenta er ute idag. Jeg blir hjemme og slapper og pröver rydde litt.

Önsker deg en god og fin helg,

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8988910-smugs/#findComment-9052792
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...