Dekita*2 prinsesser* Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 måtte bare si d..har begynt bittelitte granne..er så glad..føles så rett,og så bra tidspunkt..men er innstilt på at det kan ta tid..hører vell ikke til her mere jeg da..men vill ikke forlate dere helt nei:)viss det er greit??
Josefine78 Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Jeg henger meg på her, jeg! Jeg tok nemlig ut spiralen i dag, så nå er det bare å la det stå til. Jeg gleder meg veldig til å bli mamma igjen.
*MiAMi* Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 Henger meg på jeg også. Vi har prøvd noen ganger allerede. Jeg klarte ikke dy meg i dag, og tok en test. Den var negativ :-/ Er ikke helt 100% sikker på syklusen min enda, og det er mest sannsynlig for tidlig å teste enda. Likevel ble jeg ganske skuffa, hadde liksom et lite håp. Føler meg fortsatt ikke helt som en prøver, så vil veldig gjerne fortsette å være på denne siden.
majatv Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 Oi...her passa jeg inn også! :-) Har slutta med p-pillene og er greit om det skjer noe, men har egentlig ikke begynt på ordentlig enda...skal vente til mai/juni. Men har veldig lyst da...skal gifte oss i august..det er det som holder oss igjen litt...vil ikke ha stor mage da liksom..
rosered Skrevet 17. april 2007 #5 Skrevet 17. april 2007 Henger med på denne jeg, tr kommer nå og da setter vi igang og håper på vårbaby i 2008:) Eller når som helst i 2008...
Dekita*2 prinsesser* Skrevet 17. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. april 2007 det blir spennende tid fremover ja damer:)
Skrekkblandetfryd75 Skrevet 22. april 2007 #7 Skrevet 22. april 2007 Ja... eh... vi også. Legen min "overtalte" meg til å ta ut spiralen på fredag, seks uker før vi hadde tenkt det selv, men pytt sann. Det er jo det vi vil!! Jeg klarer egentlig ikke å tenke på noe særlig annet jeg... Lykke til dere andre også!
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 22. april 2007 #8 Skrevet 22. april 2007 Hehe.. festlig lege..! Kaster meg på tråden selvom jeg syns dette er skummelt.. skrekkblandet fryd!! Virkelig.... men så utrolig spennende jenter! Masse lykke til og fine tider ønskes.. ;o)
grand danois Skrevet 23. april 2007 #9 Skrevet 23. april 2007 hive mej på her ej me da=) tok ut spiralen i oktober...men mannen he ikkje vore klar,så han he brukt kondom/hoppe av i svingen. men no fortalte han mej at no e han klar=)!! endeli. he ei jente fra før som e snart 5 år..så d va jo på tide:D he masa i 3år ej da=)
Brina86 Skrevet 24. april 2007 #10 Skrevet 24. april 2007 helsiken... jeg har vært her og snoket og slengt meg med på tråder overalt i noen uker no og har ALDRI sett denne herre tråden.. snart klar? passer jo meg PERFEKT!!! så gøy!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå