Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

iI morra er jeg 12 uker. Som tiden har gått. Om en uke går jeg over til 2.trim. Har sett fram til d. Lenge sia jeg var inne her. Har ikke orket noen ting. Har vært kvalm og kastet opp endel. Ser ut som den er på retur. Er d flere som går over til 2.trim neste uke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaaa!!! Er ferdig med uke 12 på lørdag!!! Har ikke vært kvalm før i uke 11, så håper det er ferdig i uke 12, for det er ikke særlig moro...

Skrevet

Er også 12 uker i morgen! Synes det går kjempefort!!! Gleder meg til det synes at jeg er gravid, nå ser det bare ut som om jeg har lagt på meg, noe jeg også har gjort, hehe..

Skrevet

Er i 12 uke fra i overimorgen!! 9 dager til 2.tri.. Det skal bli heerrlig!!

Skrevet

Dere som er tolv uker imorge : når har dere termin ? Jeg går nemlig helt i surr i hvilke uke man er i for tiden.Det blir snakket om barnets uke og mors uke etc. Går surr i hodet mitt :D

Skrevet

Jeg er ferdig med uke 12 på fredag :o)

Har termin 4. november

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

12 uker imorra jeg og:)

Skrevet

jeg går over i 2 tri. neste uke gravid med tvillinger, har vært kjempedårlig kastet opp masse. går sykepleien så det skal bli godt med sommerferie snart!!

Skrevet

Er det når man er 12+1 man skal over i 2.tri???

Skrevet

Jeg er 12 fullgåtte uker på lørdag. Skal bli herlig å komme over til 2. tri. Var forresten på UL i dag og så en bitteliten baby på nesten 4,5 cm! :-)

Skrevet

Jeg er også 12 uker i morra. Har termin 1. november:) Skal til UL neste uke og er kjempespent. Har ikke fått mage og har ikke mye symptomer. Lurer seriøst på om det fortsatt er liv:(

Skrevet

spør jeg også...det er ved fullgåtte 12 man skal over til 2. tri - ikke sant?

Jeg er nemlig 11+3 nå og skal da etter mine beregninger over til helga :o)

Skrevet

Andre trimester går fra uke 13 til og med uke 28. Det vil si fra 12 fullgåtte uker og du begynner på din trettende uke med 12+1

så ja..når du er 12 uker går du over til 2.tri;)

Skrevet

Jeg blir helt surrete av hvordan regne uker men jeg har termin 5 november og mener at jeg er i uke 11 + 2?? at på søndag er jeg i uke 12..

Fflere som har termin 5 nov?

Skrevet

Ja, det stemmer nok i forhold til termindato at du er 11+2 på veg i dag, men det betyr også at du er i 12. uke nå. På søndag har du 12 fullgåtte uker bak deg, og dermed vil du være i 13. uke på mandag. Skjønner? ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...