Ella_Bella_Snupperella Skrevet 21. april 2007 #51 Del Skrevet 21. april 2007 Hei og hopp!!! Vi har en fantastisk dag idag! Forelsket og fine! Måtte bare stikke innom og kikke litt og hilse på - skal fortelle siden om dagen idag! Solskinnsklemmer til alle snuppa'ene fra meg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8988085-solskinnssnuppaer-med-babylyst-uke-16/page/3/#findComment-9054493 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Bella_Snupperella Skrevet 22. april 2007 #52 Del Skrevet 22. april 2007 God søndag snuppa'er Her i oslo regner det, og vi har foran oss en rolig søndag med masse te og lesing og en peis! Deilig å kose seg inne når det regner... Så var det dagen igår da... Først så sto vi opp og begynte dagen med å prøvekjøre en totota RAV4 - en fantastisk fin bil altså! Vi har en ford fiesta idag - som er kjempe fin, funker som bare det, men er litt i minste laget! Helt greit til to, men skal bli flere - noe vi absolutt har tenkt å bli tilslutt - da er det jo greit å ha litt mer plass! Så var det det at sånne ting kan ta litt tid, både å selge vår og å skaffe ny, så vi tenkte det var lurt å i det minste begynne å kikke også vet vi hva vi vil ha når den tid kommer! Nå vet vi hva vi vil ha - og vi vil ha det nå! Dagen idag skal nok gå med til å prat litt om saken - og helt sikkert komme frem til at "Vi skaffer oss en sånn bil nå!" Vi er begge utålmodige sjeler - og da må det jo bare gjøres nå! Etter prøvekjøringen følte vi oss så giret og oppglødd og forelsket! Vi gikk rundt og svede! For en fantastisk følelse! Senere på dagen var det ut og handle litt mat og hjem og rydde litt til vi skulle ha besøk! Og et fint besøk ble det! En klassekamerat av sambo og konen hans kom til middag og det ble en lang, fin kveld med god mat, kjempe god dessert (som sambo laget) og masse gøy prat! Hvordan har deres helg utartet seg så langt?? Håper dere koser dere! Søvnige søndagsklemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8988085-solskinnssnuppaer-med-babylyst-uke-16/page/3/#findComment-9060230 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*snartklar* Skrevet 22. april 2007 Forfatter #53 Del Skrevet 22. april 2007 God kveld jenter:) Bellababy: Så dere fant en bil dere likte:) Jeg har ikke peiling på biler så jeg vet ikke hvordan den ser ut den dere har kikket på, men den er nok fin tenker jeg:) Skjønner hvordan dere har det nå med tanke på at dere er helt gira, for sånn er alltid jeg også. Når jeg ser en ting jeg vil ha, vil jeg ha den med en gang!!! Sambo er litt mer tålmodig på den fronten, noe som irriterer meg skikkelig til tider. *grrr* Du spurte meg tidligere om hvilke firma/huskataloger vi ser i, og her er noen linker: (har funnet mange hus vi vil ha, men tror vi har bestemt oss nå): www.hellvikhus.no www.mesterhus.no www.nordbohus.no www.oddhansen.no www.boligpartnerhus.no www.blockwatne.no når det gjelder mesterhus har vi kikket på Mesterhus Norunn, både fordi det er to hele etasjer og fordi det er dobbel garasje. Et veldig innholdsrikt hus, for jeg har vært inni et og sett. Men tror nok det blir et hus i fra Hellvik Hus, og det heter tradisjon 505. (dette huset har jeg alltid hatt sansen for, så det blir nok det til slutt. Ellers kan jeg jo fortelle litt om hva jeghar holdt på med i helgen (ikke så mye interessant men). I går var det sol, men kaldt. Vi var ute og støpte ferdig en platning i hagen. Har støpt skiferheller ned i den. Og så fikk vi hengt opp taklister i stuen og kjøkkenet. Etterpå kjørte vi rundt og kikket på hus og tomter (!) Så tok vi oss en tur til hans foreldre, før vi bestilte en ferdig pizza og kjørte hjem og koste oss:) I dag har det regnet og vi har holdt oss innendørs. Jeg var på jobb fra 14.30 til 22.00 og sprang som en pisket rotte. ganske hektisk i hjemmesykepleien til tider ja!!!!! Nå skal jeg slappe litt av og lese litt tror jeg, før jeg hopper til køys. Snakkes:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8988085-solskinnssnuppaer-med-babylyst-uke-16/page/3/#findComment-9067045 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Sol *6 mnd til prøving* Skrevet 22. april 2007 #54 Del Skrevet 22. april 2007 Heisann.... Kan jeg få komme inn i varmen til dere? Vi håper på å få startet prøvingen jan 2008 Noe dere lurer på er det bare til å spørre;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8988085-solskinnssnuppaer-med-babylyst-uke-16/page/3/#findComment-9067713 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*snartklar* Skrevet 22. april 2007 Forfatter #55 Del Skrevet 22. april 2007 Hei hei Saga sol, og velkommen skal du være:) Så heldig du er da, som har fått en dato dere skal begynne å prøve. Nå ble jeg misunnelig hvertfall!!!! Hehe... Hvis du kikker litt på tidligere innlegg så ser du at vi har fotalt litt om oss selv. det kan du også gjøre hvis du har lyst (ingen tvang altså)...kjekt å få bli litt bedre kjent med folk:) Så enten kan du kopiere de punktene over i svarboksen, eller du kan skrive et eget innlegg der du forteller akkurat det du måtte ønske:) Ble litt rotete dette, men jeg håper du skjønner poenget;) Er for trett til å sitte på dataen nå, var egentlig på vei til å legge meg. Måtte bare innom bim en tur.....ja jeg innrømmer det; jeg er BIMOHOLIKER!!!!!!!!!!! Men som sagt, du er selvfølgelig hjertelig velkommen:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8988085-solskinnssnuppaer-med-babylyst-uke-16/page/3/#findComment-9067791 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Sol *6 mnd til prøving* Skrevet 22. april 2007 #56 Del Skrevet 22. april 2007 Jeg kommer fra et sted rett utenfor Bergen og er snart 25 år. Er stemor til den herligste gutten på 4 år og savner han den uken vi ikke har han...50/50 ordning......og samarbeider godt med mora. Hun er en kjempegod veninne nå så det er jeg stolt over. Det var hun som anbefalte dette forumet til meg:) Vi bor i en kjempefin leilighet og alt som mangler er et lite nurk som kan fylle hverdagen min:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8988085-solskinnssnuppaer-med-babylyst-uke-16/page/3/#findComment-9067919 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå