Gå til innhold

Hvor blir den av da...?

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen :o) Da er jeg tilbake igjen etter SA i januar. Jeg hadde planlagt å begynne prøvinga for fullt nå, skulle bare ha mensen en gang til..hehe..og den skulle jo komme i helga...hmm...men så har den ikke dukket opp...! Er på dag 28 idag. Har hatt varierende sykluser på 24-28 dager før. Tok tilogmed test igår for jeg var så spent, men den var negativ...hmm lurer virkelig nå..har ikke antydning til mensmurringer eller noe. Eneste jeg kjenner er ømme pupper, men det kan jo bety mens i anmarsj det da... Er så spent...vil vite NÅÅÅ.. Flere som har IKM disse dager? Håper det går bra med dere folkens på en mandagsmorgen... Klemmer :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8987706-hvor-blir-den-av-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har laget en skravletråd for oss med SA MA. Det står februar/mars der men du er hjertlig velkommen.

Selv hadde jeg Utskraping 31 dager siden og fikk mensen igjen i går. Er lykkelig og glad for det. Greit å komme igang igjen.

Litt rart med din som har uteblitt så lenge? Også negative tester? Har du hørt med legen din? har hørt at det kan ta noen uker men ikke så mange....

Jeg har det på samme måte som du. Vil bli gravid igjen.nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...