Gå til innhold

Du veit at du e stor når...

Keiko&Sivert Nikolai<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du har en gedigen magen og allikevel føler deg vakker.

Det første du tenker når du våkner er nugatti.

Det siste du tenker før du sovner er fortsatt nugatti.

Å reise seg fra sofaen blir ett kunststykke.

Du ruller ut av senga istedet for å reise deg.

Forslag om å gå seg en søndagstur gir deg latterkrampe

Å spise x antall poser snacks kl tre om natten og avslutte med en pose druer faller deg helt naturlig

Du kan bite av en finger på den som bare våger kaste ett blikk på milkshaken din

Det er helt naturlig å spise kalde pannekaker midt på natten og deretter stå opp for å koke poteter

Du ikke fatter hvorfor folk ser rart på deg etter at du har drukket tre digre jordbærmilkshake og bestiller deg en til

Du lar sparkinga i magen avgjøre om ting er bra eller dårlig

Vennene dine sier du er nydelig og du glefser jeg er ikke nydelig, jeg er gravid og feit!!

Du synes det er helt naturlig å praie en rullestol å trille igjennom ikea med den når føttene streiker

Du legger fra deg mobilen på magen og den faller ikke ned

Magen din får en klem av venninna di før du får det

Det er helt naturlig å gråte for at du ikke får til å knytte skolissene dær du står inne på butikken

Du skriver klagebrev til buss selskapet for at de ikke har dass på bussen

du drar på 7 elevn hvær helg å insisterer på å få pølse i lompe selv om du vet de ikke har de denne helga heller

du bare ser halve deg i speilet

setter du deg på gulvet så er det umulig på reise seg etterpå

hva er tær og hvor er de blitt av

du tar opp to seter på bussen

dobbeltsenga føles for liten

hehe:D

Hehe, denne tråden er genial!

Du vet du er stor når..

- Du kommer i kassa på Prix med en vannmelon under hver arm, flere ganger i uka..

- Du må få noen andre til å klippe tåneglene dine

- Du slikker ren tallerkenen etter å ha spist opp det som er på den..

- For så å tenke : "Hva skal jeg spise nå?"

- Du må pit-stoppe på toalettet hver gang du reiser deg

Annonse

Når vi er inne på barbering av legger og slikt - det har jeg gitt opp nå!!!!! Prøvde å få noen gode tips i går kveld på 3.trimester, men tror de andre er noe sprekere enn meg... ;-) Men jeg klarte å klippe tåneglene i sted! STOLT!!!!! Strømpene tar jeg på med mye strev, og når de skal av er jeg blitt innmari flink til å ta dem av med det andre beinet... ;-)

Knyte sko, hva er det? Jeg har brukt sandaler ute i snø, pga mangel på alternativer - og da ser folk rart på meg.... Jeg aner virkelig ikke hvorfor... ;-) Kanskje fordi jeg også gikk med t-skjorte ute i vinter før alle fikk vite at jeg var gravid?... Kunne skjult det for inntil en mnd siden om jeg ville....

en supert tips hær som samtidig kan gi litt nyttig kos så det skader ikke å prøve:P massere mellomkjøttet dær nede med jordnøttolje to ganger for dag siste par måneder før fødsel for å unngå revning:) hvem har sagt man ikke kan slå to fluer i en smekk dær da? *ler og føler meg litt koffert så jeg rødmer*:)

Annonse

Jeg klarer ikke å bøye meg inn til bordet når jeg skal spise, så det hender jeg tenker at jeg burde brukt smekke... Og det er jo ALLTID noe som må dette ned, selvfølgelig!

Og jeg er sulten støtt!! Nå spiste jeg middag for 3 timer siden og ble stappmett, og nå har jeg vært i hjel sulten den siste timen!!

Noen som har vært på Den lille kokos-bollefabrikken forresten? (Den ligger i Oslo for dem som ikke har hørt om den). FARLIG!! Mine foreldre er her nå, så jeg må være sunn og fornuftig, men når de reiser i morgen er det rett av gårde og kjøpe verdens beste sjokoladeboller og sjokolade:)

Og så tenker jeg på at jeg er like hvit som skummet melk!! Bare tanken på å legge seg i et solarium en halv time får meg til å få mareritt. En venninne av meg kom seg ikke opp, men turte heller ikke rope om hjelp. Hun kom seg opp etter mye om og men..

Jaja, vi får holde ut:)

Snart får vi se tærne våre igjen også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...