Gå til innhold

Juni: Har dere kjøpt utedress eller sko til barnet?


vårspiren

Anbefalte innlegg

Er litt i tvil hva jeg skal gjøre. Hun begynner å bli veldig glad i å krype rundt på gresset når vi er et sted hvor hun har muligheten. Men hva skal jeg kle henne med? Samme med turer i sandkassen framover. Vet ikke om det er lurt å ta på sko når hun ikke har lært seg å gå? Samtidig kan hun jo ikke sitte med ullsokker i sandkassen?

 

Hva har dere gjort eller tenkt å gjøre? Skal dere kjøpe tynne parkdresser og sko eller velger dere å kle barnet noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal ut å kjøpe sko i dag vi:)

 

Fikk tips om å kjøpe noen som støtter bra, Slike skofus fra Skoringen . e.l

 

Parkdressen venter vi ennå med.. når det blir litt vårlig i lufta, tenker jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke kjøpt sko, bruker vanntette lobber (www.stonz.ca)... Det er ikke noe poeng med sko, de blir bare slitt i stykker når lillesnuppa krabber :-) Har også en tynn vårdress og en regnbukse som hun bruker når vi er i sandkassa med storebror, hun elsker å være ute å kabbe :-) Regnbuksa bruker vi hvis det er varmt og hun ikke trenger så mye klær, eller veldig vått, mens dressen bruker vi når det er litt kjøligere og tørt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt Reimas vårdress og er veldig fornøyd med den. Brukt den både på skiturer i påska (hun gikk på ski selv mens hun holdt i pappan), og i sandkassa.

 

Først brukte hun sko fra Rohde i sandkassa og ute i hagen, men nå har hun fått seg støvler. Kjempekjekt med støvler. Hun går jo endel langsmed hagemøbler og rundt sandkassa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt dem via www.stonz.ca, får dem momsfritt rett i postkassa - de er helt utrolig gode! Vind- og vanntette, fleeceforet og knallgode å gå med for lillesnuppa :-) Du får kjøpt dem her i Norge også, men her koster de 400 kr, så det er jo stooor prisforskjell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for gode ideer. Jeg får se hva det blir til, men vil tipse dere om en side jeg tilfeldigvis kom over i dag. Der hadde de noe som jeg sannsynligvis bestiller. Sjekk denne: http://www.babykurven.com/

 

Trykk på "barnetekstil" i menyen til venstre så får du opp en kjempesmart regnbukse med fot. Eller hva synes dere? Noen som har bestilt fra denne nettbutikken før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...