Gjest Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 skulle fortelle en venninde om dette da jeg selv husket hvor deilig det va å få en sånn behandling,husker det lå et innlegg her inne om dette,men finner det ikke igjenn:(
duogjeg og vitre Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 søk på reiki under debatter på hovedmenyen, da finner du det (:
wicca Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 Hei kimby Du kan lese litt om det her http://www.dinbaby.com/forum/thread/6478816
beatek-t Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 JEG FIKK MAIL FRA MODERATOR SOM SA AT HUN HADDE SLETTET INNLEGGENE MINE OM REIKIENERGI HER INNE! Og truet med å utestenge meg fra dinbaby-sidene...pga at jeg tilbyr å hjelpe her inne...Synd men sant! De skal ha møte om det på fredag om jeg skal få lov til å legge inn Innlegg om Reikienergi-sendingene jeg driver med her... Synd om tilbudet forsvinner for jentene her inne, men det er opp til moderator og jordmor Siri å avgjøre på fredag. Jeg blir lei meg hvis jeg ikke kan tilby mine tjenester her inne i alle fall, men det er dessverre ikke opp til meg å avgjøre. Klæm
starfire Skrevet 16. april 2007 #5 Skrevet 16. april 2007 Lag en hjemmeside da, hvor de kan finne deg. De kan vel ikke nekte deg tilgang til sidene her.
beatek-t Skrevet 17. april 2007 #6 Skrevet 17. april 2007 Ja, holder på å lage hjemmeside:) Men synes disse sidene her inne er så fine:) De kan visst utvise mennesker fra sidene her ja... Men selv mener jeg at jeg ikke tilhører en slik gruppe - jeg hjelper bare her... Klæm:)
starfire Skrevet 17. april 2007 #7 Skrevet 17. april 2007 Ja, kanskje det er salg av tjenestene dine de reagerer paa, vet ikke... men det er vel flere som tar betaling dersom man vil f.eks ha lengre taror lesninger, etc. Vet du om en nettside hvor healere kan komme i kontakt med folk som vil ha healing? Har soekt litt selv, men finner lite...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå