Gå til innhold

Flaskesterilisator..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oppvaskmaskin og sterilisator er jo to forskjellige ting da.

Jeg har avent sterilisator og putter alt i den (smokker, målebeger til mme, sano flasker, avent flasker og alt til baby som tåler så sterk varme). Vet ikke med dr brown siden jeg aldri har prøvd de, men man kan legge ting på skrå i boksen så det går sikkert bra. Jeg bruker som sagt sanoflasker og de er jo ganske lange.

Jeg har bare sett Avent-sterilisator, vet ikke om det finnes andre. Veldig fornøyd med dampsterilisatoren vår iallfall :-)

Hvis du kjøper Dr. Browns wideneck-flasker, så passer de i Avent-sterilisatoren. Men du får ikke plass til 6 flasker som med Aventflaskene, fordi det er 2 ekstra deler til Dr. B-flaskene. Jeg får plass til 4 Dr. Brown om gangen, når jeg stabler smart.

Forresten så har jeg sterilisert sånn sano-flaske i sterilisatoren før, den er jo lang og smal og gikk akkurat oppi hvis jeg satte inn delene "riktig". Så da får du nok inn de smale Dr. Brown også vil jeg tro...

Annonse

Nei, jeg får ikke oppi alt på engang. Kjører alltid to ganger, men har et par små Avent-flasker også, så får fyllt den godt opp :)

Var ikke så gale prisen nei. Går akkurat inn i microen, hadde ikke funket om den hadde vært større. (Kan hende vi har litt liten micro da, hehe)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...