Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

4 forsøk, 2 vanlige og 2 frys.

2 negative, 1 MA og 1 kjemisk.

Er i gang meg 3. forsøk, er på spraydag 3 nå og skal vel sette inn i uke 20 regner jeg med.

Begynner å bli frustrert og lei........har gått over 1 år siden vi startet, håper virkelig det går veien denne gangen.

To av mine aller beste venner har også hodt på med IVF i høst og begge lyktes på 2 forsøk, så nå er det bare meg igjen da........

Er kjempe glad på deres vegne, men jeg blir jo også litt frustrert da, hvorfor er det bare meg det skal ta så lang tid med..........

Syns det er mange nick som har forsvunnet fra nettsiden siden jeg begynte å titte litt innom for ett år siden, får håpe de fleste har blitt gravide. Nå syns jeg virkelig det er oss som har noen forsøk bak oss sin tur til å lykkes!

Lykke til alle sammen!!!

Hei

Jeg har og 5 forsøk med inseminasjon bak meg. Ble gravid på første, men det var en BO. Skal nå forsøke inseminasjon en gang til. Funker ikke det, blir det IVF i mai. Jeg har og en venninne som ble gravid på første IVF. Det virker som at alle andre blir det og, til og med de som ikke har planlagt det....

Det blir nok vår tur til slutt og skal du se :o)

Hei du

Jeg har hatt 7 prøverørsforsøk. Ikke blitt gravid på noen av de desverre, men har ikke gitt opp ennå. Venter på fryseforsøk.

Som Storkfrøken sier, så blir det nok vår tur til slutt.

Lykke til med videre forsøk:-)

Annonse

Ja, det er lett å tenke sånn. Det er derfor BIM er så flott :o)

Det at man kan dele både spenning, utålmodighet, glede, skuffelse, frustrasjon og for håpentlig vis til slutt lykke med andre i samme situasjon er gull verdt. Det gjør ventetiden så mye kortere når jeg kan følge med på dere andre samtidig :o) :o)

hei

jeg har et ivf og 3 frys forsøk..

skal igang med mitt 5 etterhvert,ingen spire vil feste seg.

sliter litt for tiden,da alle vennidene mine har barn,og nå er de i gang med både 2 og 3 ungen..

jeg skal ikke gi opp riktig ennå,er skikkelig sta hehehe..

regner med at vi prøver ava klinikken i finland hvis vi ikke lykkes 5 forsøk,har litt tro på langtidsodling og kromoson sjekking av eggene..

hvis vi ikke lykkes med dette,blir det mest sannsynelig

surrogat eller adopsjon,diskuterer litt med sambo :o)

skjønner hva du mener.....

heldigvis maser ikke de nærmeste tror de fleste skjønner vårt problem..

men jeg har en på jobben som går meg på nærvene,ho maser og maser ...husk du begynner og bli gammel osv osv,har mest lyst og kværke den 20år gamle jenta..

ho skulle bare visst!!!!

Hei!

Normalt anbefales det å prøve prøverør etter 3-5 mislykka forsøk med inseminering, det ble jeg iallefall fortalt av legen på klinikken.

Jeg har selv hatt 7 insemineringer, og da jeg kom på en ny klinikk, stusset legen på hvorfor jeg ikke hadde blitt anbefalt prøverør før..

Tok prøverør forsøk og ble gravid på første forsøk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...