Gå til innhold

en terminliste for oss alenemødre?

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

skulle stå dreaming of keiko;) ikke dreaming og keiko:P

synes fisken kan komme tilbake, lurer på hva som skjer inni der, synes hvertfall jeg har fått en liten bul som må ha kommet denne uken her, trodde man var stor når man var halvveis liksom (nesten halvveis da)

men kommer nok tidsnok!!

jeg har UL dagen etter flyttingen din og jormor time dagen før;)

Husker du det? neida:P hihi!

ja, ja, ja!! Jeg repiterer meg selv, again and again;)

JAAA!! I want to know!!! Tror det er en liten guttebaby da, så blir spennende og se=)

Jeg ser ut som avkommet til Keiko i mindre utgave, egentlig vil jeg være den identiske tvillingen og fødeklar;)

Nei, ingen fisk eller noen ting!!! Begynner og bli bekymret! Men jeg er ganske sikker på at jeg har kjent "noe", men så ble det stille, så kan jo bare ha vært meg og;)

Annonse

hehehe får vente å se da:) blir gøy å se den lille, det er så spesielt:)

hmm drukket kaldt eller søtt?? det kan få han til å røre på seg.. i starten når lucas begynte å sparke så kunne han begynne å sparke hvis jeg lå halvveis oppå magen:) du kan jo prøve det:)stryk og dytt litt på magen og sånn:)

Annonse

HAHA;D ser dere hva som skjer når alenemødre skal lage terminlister?? det blir bare masse sladder!!! haha;D Men det var verdt et forsøk iallefall...

ps: kommer fra Fauske, fyller 18 i mai og venter kanskje en prinsesse(usikkert) 2 september...<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...