Gå til innhold

anti lyst på ting?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I de tre graviditetene jeg har hatt så har jeg blitt veldig kvalm visst jeg spiste/luktet sjokolade de første ukene. Har vert et sikkert tegn på at jeg er gravid. Noen som har sånne ting de reagerer på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke orket tanken på sjokolade nå i 11 uker! Inntil et par uker siden, kunne jeg ikke høre ordet sjokolade, uten å kjenne en bølgende kvalme! Og nå kommer avskyen for hvitløk! Og jeg som vanligvis elsker hvitløk og sjokkis! Håper dette gir seg snart!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker egentlig sjokolade, kan leve på sjokolade, men nå syns jeg ikke det smaker noe godt, syns det er alt for søtt, blir småkvalm av det. Det gjelder egentlig alt som er søtt....:(

Men salat som jeg egentlig ikke er noe glad i, smaker plutselig mye bedre, og det er jo bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggrisen, julebaby!!! Hos meg er dessverre motsatt. Men jeg satser på at dette kommer til å forandre seg. Håper iallefall at kvalmen gir seg om ikke lenge.

 

Hmmm. tror jammen jeg tar meg en liten sjokkisbit, nå jeg... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortsatt veldig lyst på alt som har med sjokolade å gjøre, men hver gang jeg prøver blir jeg småkvalm...

 

Heldigvis så har ikke kvalmen satt inn for fult, men blir uvel noenganger, og har mye sure oppstøt... blæææ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...