Gå til innhold

Jeg har gått på Reductil siden 1 april nå, men har ikke gått ned en dritt :( Er skikkelig deppa!


*Urolig*

Anbefalte innlegg

Trodde virkelig at dette kunne vær min sjanse, men NEI! Hvorfor ikke ? Hva skal jeg gjø nå ? Har bare sånn gammel vekt, altså ikke digital, men ser ut for at jeg ikke har gått ned ett eneste gram :(

 

Jeg er ikke så flink til å trene som jeg ønsker, skal virkelig begynne!

 

Er så lei meg nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff da... Ikke alltid greit nei...

Var det samme vekt hos legen også??

Har du hatt noen bivirkninger eller noe som i det hele tatt har tydet på at det har hjulpet??

Det er jo en mulighet at du kanskje kan oppgradere til 15mg /hvis du tar 10mg nå da;) Eller kanskje prøve noe annet, finnes jo flere typer...

 

Men ett sunt kosthold og trening hører med på Reductil, så det å trene litt hjelper både i kropp og sinn...

Sender trøste tanker til deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sies at reductil virker på 60%, og at 40% har lite ingen virkning.

Men jeg må slenge meg på de andre over meg her, du må legge om kosten, tenke på det skulte fettet i maten, og ikke minst trene, låner seg å trene 2-3 ganger i uka. Det er ingen lett vei til vekt reduksjon, dessevere, personlig spiser jeg mye frukt og grønt, og moderat med resten. Men du kan jo høre med legen om du kan 15mg.

 

Om det er mere jeg kan hjelpe med så semdd meg en pm.

 

mvh Inger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å veie deg på en annen vekt?

Jeg hadde en sånn gammel vekt, og den viste bestandig samme tallet. Men så kjøpte jeg meg en digitalvekt, og det var stor forskjell både i antall kilo, og forandringer fra dag til dag.

 

Det kan jo bare være vekta:) *håpe,håpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...