Gå til innhold

Problemer med MUTSY....flere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kjøpte vår nydelige rød mutsy 3 hjuling i oktober. Den stod klar leeenge før babyen vår kom i Januar. Strikken som skal strammes på overtrekke ble ødelagt første gangen vi brukte den i Januar, vi klaget og babyshop skulle bestille ny(har enda ikke fått noe nytt trekk). I påsken da vi hadde brukt den i 2,5 mnd og begynte vi etter vært å merke at den var skakk. Den hadde begynt å helle nedover i benenden. Når lille gutt sov i vogna fant vi han stadig igjen langt ned i bagen- Vi syntes vogna også hadde blitt veldig slarkete i festet mellom bagen og vogna.

I går var vi på babyshop for å klage. De kunne fortelle at de hadde hatt ei annen dame med samme problem. Mutsy leverandøren hadde da svart med at den skulle være slik på av konstruksjonen på vogna!

Selv om ikke vogna er sånn når de er ubrukte så blir de sånn etter kort tid.

Dette ble vi selvsagt ikke opplyst om da vi kjøpte den. Vi synes dette ikke var et godt nok svar og babyshop har skrevet en klage for oss. De skal ringe leverandøren på mandag.

Er sinnsykt spent på hva som kommer til å skje.

Heldigvis var de i butikken enig med oss. Det hjelper masse.

Andre som har problemer med sin mutsy vogn???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Har ei venninne med AKKURAT samme problemene.

Hun prøver å få hevet kjøpet...! Håper det ordner seg for deg :-)

Skrevet

Akkurat...hadde de sagt til henne at den skulle være slik til henne også?? Håper veeeldig på å få hevet kjøpet

Skrevet

Leverandør på Musty er Stera i Oslo. De velger nå å ikke før dette merket mer da de har veldig problemmer med levering av varer og deler. Kjøpte selv en lime grønn Mutsy 3- hjuling i går på lagersalg hos Stera. Ant veldig mye billigere enn det du kjøpte din for. Får bare håpe min vogn holder! I følge Babyshop skal denne vognen være veldig bra, både merke og kvalitet! Om du ikke får hjelp på Babyshop ta kontakt med Stera. Lykke til:-)

Skrevet

jeg har ikke denne vognen, men det var en av de vi vurderte i sin tid. Som erfaren bruker av forumet:-) har jeg sett dette problemet vært opp her før. Noen som spurte om det samme (bagen vender nedover), og fikk til svar at det skulle være sånn. Enig i at det ikke ser sånn ut når man kikker på vogna i butikken. Men da vet du hvertfall at sannsynligvis de fleste som har vogna opplever det samme. Håper det ordner seg for dere da!

Skrevet

ok..fint å høre at det ikke bare er noe vi ser...håper vi slipper å ha den vogna mer. Blir bare irritert av å tenke på vogna...brukte evigheter på å velge vogn og når vi endelig får bruke den så blir alt bare dritt etter knappe 3 mnd!..blæææ...

vil ha igjen pengene mine..føler oss lurt. Fin dyr vogn som bare er noe dritt!

Skrevet

OK...da blir det ikke den vogna. Vurderte den seriøst.

Skrevet

Kopierer inn et innlegg jeg la inn i høst...

Jeg kjøpte Mutsy Joey grå bagvogn og Cargo sort sportsdel. Vogna er den desidert flotteste jeg vet om, så det skjærer meg i hjertet at jeg overhodet ikke er fornøyd med den. Jeg har vært nødt å bite i det sure eplet og returnere den (for 3. gang) og har i dag fått en Teutonia MistralS. (etter råd fra butikken som har behandlet reklamasjonene mine)

Joey Bagen tålte ingenting, det ble riper i den bare jeg så på den omtrent. Kjipt når man har hatt vogna i 3 uker, at den ser ut som den er 3 år gammel. Den begynte også å ruste i festet til understellet, og stoppingen "tøt" ut langs øvre kant av bagen. Dessuten var det så masse lyd i kalesjen da den ble tatt opp og ned, at hvis man har en baby som sover lett, kan man ikke røre den! En venninne av meg har Cargo bagen, og den nupper i innertrekket og bråker selvsagt like mye. Da babyen var 4 mnd. var vi på restaurant, og servitøren klaget rett og slett på at ungen hadde for liten vogn! Bagen er veldig liten, og det er omtrent umulig å finne en passende vinterpose. I tillegg syntes jeg bagen hellet alt for mye, og mange ganger lå babyen med beina krøllet sammen i fotenden...

Understellet er en historie for seg selv....skinnet på håndtaket raknet skled ned, og gummien under skinnet sprakk...handlekurven (som forøvrig er alt for liten) er av plast, og den sprakk også. Det første understellet jeg hadde knakk under en flytur, så jeg fikk nytt. Det nye hadde samme feilene.

Sportsdelen Cargo er av en lite slitesterk kvalitet (jeg har ikke brukt min, men en venninne returnerte den etter 2 mnds. bruk pga synlig slitasje) Jeg har bare såvidt prøvd min, men den hadde i følge mitt bruk alt for dårlig liggestilling, fotposen var alt for liten (og av en annen kvalitet enn selve vogna), sittedelen var liten med tanke på bruk av vinterpose og i tillegg veldig åpen. Det ville kommet vind inn over alt.

Jeg tror jeg har fått med meg alt det negative nå.....(og tenker med gru på at jeg nå har fått meg en vogn jeg ikke synes er pen å se på, men det er jo lillegull som skal ha komfort, ikke jeg som skal rundt og vise meg fram...;-))

Det positive med vognen var at den var utrolig enkel å slå sammen og sette opp, den var liten og nett, utrolig fin og se på og veldig god å kjøre. Reguleringen på styret var også genial. Men når det kommer til komfort og kvalitet, håper jeg inderlig de forbedrer seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...