Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jippi!!

Dette er pausemåned fra pergo. Er nå på dag 17, og eltesten ble positiv!

Da blir det en ganske normal lengde på syklusen denne pp :)

Håper litt av effekten fra forrige pp med pergo sitter i kroppen ennå. Nå skal det hoppes i høyet, he..he...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8985662-positiv-eltest-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med positiv EL test!!

Tenke selv at jeg skulle ta en pausemåned fra pergo, hvis det ikke klaffer denne pp!

Hva har legen din sagt om pausemåned fra pergo?? Min lege har aldri nevt noe om det, men ser her inne at det er endel som gjør det!!

Får håpe "høy hoppingen" gir resultater - tvi, tvi!!

Gratulerer!!!!

Så flott at du fikk pos. eggløsn.test uten pergo. Jeg var også uten pergo (enkelkur) i mars. Da fikk jeg faktisk hele 3 dager med pos. eggløsn.test. Dag 24-25-26 og mensen på dag 36. Var super happy!!!!!! Det sies at pergoen sitter igjen. Ikke dumt det!!!

Jeg har kun 1 (av 4) pergokurer igjen. Fikk mensen på dag 25 og hadde eggløsn. på dag 16 og 17 denne mnd. så jeg tror pergoen bare tuller med kroppen min. Tenkte å droppe den siste kuren og se hva som skjer... Grunnen til at jeg hadde pause mnd. fra pergo tidligere var blødn./mens på dag 19. Hadde da hatt eggløsn. på dag 12 så pergoen har dessverre ikke bare skapt glede i denne heimen.

Lykke til med sengekosen... Da blir det jan.2008 baby på dere ;-)

Hei!

Gyn mente at jeg bare skulle gå på pergo annen hver pp. Han mener at pergoen har virkning i pausemåneden også.

I utgangspunktet var jeg skeptisk, og ville gjerne begynne rett på ny kur da det ikke klaffet første gangen, men som den lydige og snille piken jeg er, så gjorde jeg som legen sa.

Nå får vi se om det gir resultater..... :)

Hei!

Ja, det kan være greit å "spare" den siste pergokuren litt, og prøve noen pp uten.

Kanskje henger noe av pergoen igjen og skaper litt kluss...

Lykke til! Med eller uten pergo; Dette skal vi klare til slutt :)

Takk for svar, babyklar og på tide!

Intressant - tror jeg skal gjøre det samme. Er på kur 4 av 6 og har også lyst til å spare litt på pergoen - så da satser jeg på pausemåned fra pergo neste pp!!!

Lykke til til dere også!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...